MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Niesłuszne zwolnienie z pracy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 17

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kilomik

Post #1 Ocena: 0

2017-04-06 12:13:59 (7 lat temu)

kilomik

Posty: 14

Mężczyzna

Z nami od: 03-08-2014

Skąd: południe

Mam problem z moim obecnym pracodawcą. Moją pracę staram się wykonywać sumiennie, zawsze zostaje na nadgodzinach, nigdy się nie spóźniam. Ale niestety mojemu przełożonemu coś ewidentnie we mnie nie pasuje. Pracuję w tej firmie od 8 miesięcy, pierwsze pół roku było ok, po 3 próbnych miesiacach stwierdzili, że chcą mnie na dłużej. Jednak 2 miesiące temu dostałem wezwanie na spotkanie, które wyglądało tak iż mój przełożony z sekretarką przeprowadzali ze mną wywiad, który nagrywali. Zostały mi zadane na nim takie pytanie jak: czy uważam , ze zasługuję na moje wynagrodzenie, czy dogaduję się z współpracownikami itp. Przedstawiono mi na nim zastrzeżenia co do mojej osoby. Rezultatem tego spotkanie były 3 miesiace dalszej pracy i na koniec ocenienie czy zostaję. Teraz minęły 2 miesiace i własnie dowiedziałem się, ze bede miał w przyszłym tygodniu ponowne spotkanie. Wszystko zaczęło sie od sytuacji w której nie posłuchałem rad mojego przełożonego , który nie ma zbytniego doświadczenia w zawodze jaki wykonuję a posłuchałem pracownika, który ma długi staż pracy a koniec konców robota wyszła dobrze i w szybszym tempie niz bym miał to robić jak przełożony mi nakazał. Stwierdził, że to było zlekceważenie jego zdania.Więcej tego błędu nie popełniłem i robię według jego woli choćby miało coś wyjść źle. Uważam, że mój przełożony mnie dyskryminuje, nawet pracownicym którzy pracują w tej firmie latami potwierdzili moją tezę. Przełożony jest synem szefa, nie ma odwagi odezwać się do pracowników z dłuzszym stażem ale na nowyc