MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Wozki widlowe -PROSZE----

 

Postów: 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kubrys

Post #1 Ocena: 0

2006-11-09 21:24 (13 lat temu)

kubrys

Posty: 6

Z nami od: 31-08-2006

Prosze pomóżcie....
Chce zrobic w anglii kurs na wozek widłowy
powiedzcie jaki wogole jest podzial na jakiess mniejsze wieksze itp
ktory jest ktory
Na jaki typ bardziej sie oplaca zeby pozniej latwiej znalesc robote
i jak taki kurs wyglada tutaj w aglii jesli wiecie i za ile Ł

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

stawnasto

Post #2 Ocena: 0

2006-11-10 13:40 (13 lat temu)

stawnasto

Posty: 6

Z nami od: 04-01-2006

siemano gdzie to nie wiem, ale kosztuje 70 £ i trwa 4 godziny :))) a nie jak u nas w PL 4 tygodnie :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

szmytek313

Post #3 Ocena: 0

2006-11-23 16:41 (13 lat temu)

szmytek313

Posty: 2

Z nami od: 23-11-2006

Nie wiem skad stawnasto ma takie informacje.Ja osobiscie pracuje na wozku widlowym i oto jak to wyglada u mnie.Otoz taki kurs odbywa sie w ciagu 3 dni w godz 8-16.Zawiera teorie z zakresu bhp(w tym filmy video),obslugi codziennej itd oraz praktyke.Na zakonczenie z jednego i drugiego zdaje sie egzamin.Ogolnie z egzaminem nie ma problemu,wiadomo placisz i raczej go powinienes zaliczyc.Z tego co sie zorientowalem kosztuje to 300 funciakow i na zakonczenie otrzymujesz certyfikat.Moja sytuacja byla troche inna,wiec nie jestem do konca pewien czy dostaniesz za ta cene uprawnienia na jeden typ czy na wiecej.Zaznaczam,ze tak to wyglada z mojego punktu widzenia.PS.W Polsce mozna zrobic kurs w 2 godziny.Pozdrawiam.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

danypl

Post #4 Ocena: 0

2006-11-24 13:30 (13 lat temu)

danypl

Posty: 13

Z nami od: 20-11-2006

Witam proponuje zajrzeć tutaj http://www.lift-it-right.com/ , a tak na marginesie mam znajomego ktory ostatnio zdawal i za caly kurs wydal 1000funtow wiec troche wieksza suma.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ikspilm

Post #5 Ocena: 0

2006-12-25 20:15 (13 lat temu)

ikspilm

Posty: 2

Z nami od: 22-12-2006

Jeśli nie znalazłeś jeszcze firmy, która ZROBI CI SZKOLENIE TO POLECAM ariusz.lipski@op.pl">mariusz.lipski@op.pl. 80 funtów, jeden dzień kursu i licencje ważną w UK masz w kieszeni. Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fiodorrr

Post #6 Ocena: 0

2007-01-08 08:33 (13 lat temu)

fiodorrr

Posty: 1

Z nami od: 08-01-2007

Skąd: Gliwice

Witam
Mam pytanie, chciałbym wyjechać na Wyspy i zastanawiam się nad zrobieniem kursu na operatora wózków widłowych. Czy wg Was lepiej to zrobić w Polsce czy na miejscu ?

Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Agus20

Post #7 Ocena: 0

2007-01-11 20:23 (13 lat temu)

Agus20

Posty: 29

Z nami od: 18-05-2006

A ja mam pytanko ma ktos jakies namiary na kogos lub jakas firme jtora potrzbuje osoby z uprawnieniami na wozki widlowe? ;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,