MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Praca na fabryce (kontrakt), bonus, holiday, a rezygnacja

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Adisky

Post #1 Ocena: 0

2015-04-29 12:02:36 (10 lat temu)

Adisky

Mężczyzna

Z nami od: 10-11-2014

Witam.
Na starcie napiszę, że miejsce, w którym pracuję cechuje się tym, że managerowie (w tym Polscy), bez względu na to kim jesteś, jaki jesteś-cechują się wpojoną pogardą dla wszystkich imigrantów. Myślę, że to może mieć znaczenie w kontekście tego, co napiszę.

Pracuję od kilku miesięcy w fabryce, w okolicach połowy maja kończy mi się okres próbny, trzy dni po tym mam zaakceptowanego 7-dniowego holidaya, a pod koniec maja mamy dostać premię bonusową.

Zwracam się do Was z pytaniami.
Czy, Waszym zdaniem, jeśli złożyłbym wypowiedzenie (a mam 14-dniowy okres wypowiedzenia) dzień po ewentualnym przedłużeniu kontraktu (między podpisaniem nowej umowy, a wyjazdem na holidaya), to istnieje prawdopodobieństwo, że za tego holidaya mi nie zapłacą i nie zapłacą mi również bonusu? Jak Waszym zdaniem powinienem to rozegrać?
Tu nie chodzi o to, że to jest cwaniactwo-holiday mi się należy, bonus za przepracowane miesiące mi się należy, chodzi o to, żeby fabryka na której jestem zatrudniony nie zrobiła mnie w balona.
Proszę o opinię.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2015-04-29 12:18:10 (10 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Adisky

Post #3 Ocena: 0

2015-04-29 12:40:55 (10 lat temu)

Adisky

Mężczyzna

Tydzień notice tzn? Wypowiedzenia? Chyba właśnie tak zrobię.

Do góry stronyOffline

Adisky

Post #4 Ocena: 0

2015-05-08 15:10:41 (10 lat temu)

Adisky

Mężczyzna