|
|
---|---|
steeplejack | Post #1 Ocena: 0 2013-12-25 00:59:09 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-12-2013 Skąd: --- |
Witam.. W pierwszym kwartale 2014 startuję do uzyskania certyfikatu IRATA. Rozważam poszukiwanie pracy w UK. Nie oriętuję się jednak jakie są wymogi poza IRATĄ. Pracuję jako "alpinista przemysłowy" ok 7 lat niestety jak to w PL - umowy o dzieło i zlecenia. Praktycznie zero udokumentowanej pracy. Interesują mnie moje szanse w UK oraz zarobki w tym zawodzie. Moje wykształcenie to monter elektronik, angielski komunikatywnie (B1-B2).
|
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2013-12-25 01:03:28 (11 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2013-12-25 00:59:09, steeplejack napisał(a): . Interesują mnie moje szanse w UK oraz zarobki w tym zawodzie. Moje wykształcenie to monter elektronik, angielski komunikatywnie (B1-B2). I szukasz informacji jakby nie patrzeć w dość wyjątkowej specjalizacji na ogólnym forum? Tak z ciekawości zapytam. Ilu ludzi w Polsce zajmuje się tym co Ty? http://www.irata.org/ |
steeplejack | Post #3 Ocena: 0 2013-12-25 10:54:37 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-12-2013 Skąd: --- |