Str 9 z 52 |
|
---|---|
Bosy69 | Post #1 Ocena: 0 2014-02-22 17:41:42 (11 lat temu) |
Z nami od: 22-02-2014 Skąd: Coventry |
typowa polska spolecznosc za granica. noz w plecy Ci wbije a nie pomoze. koles chce tylko jakos uchronic swoje prawko, a co za tym idzie uniknac tych egazmnow i nnych zbednych rzeczy !!! podchodzisz do tematu jakbym zabil po pijaku i nie zabrali mi prawka, jestem zawodowym kierowca i zjezdzlem cala europe od portugalii do szwecjii autem. pech chcial ze przekroczylem punkty . zbrodnia ze chce sie jakos wybronic ? wiec jak nie masz nic przykladny obywatelu do powiedzenia to nie komentuj ...
|
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2014-02-22 17:51:58 (11 lat temu) |
Konto usunięte |
Prawko nawet jak wymienisz to nadal nie będziesz miał uprawnień na PL. Aby wymienić prawko musisz być rezydentem i mieszkać tutaj 180 dni. Fakt nie sprawdzają tego dokładnie. Natomiast jedno jest pewne, polskie prawko w razie wymiany wysyłane jest do PL.
Możesz prowadzić samochód z polskim prawkiem w UK. Ale nie w Polsce. Ubezpieczenie auta na dziewczynę nic nie da bo w UK musisz być "na polisie". Wymiana w dwie strony może się skończyć tym iż zostaniesz bez plastiku... Dziwisz się że ludzie tak do prób matactw podchodzą? Może to dlatego iż próbują żyć normalnie... |
Bosy69 | Post #3 Ocena: 0 2014-02-22 18:04:04 (11 lat temu) |
wszystko to wiem, mieszkalem w uk 5 lat. i wiem ze jak dwie osoby chca jezdzic jednym autem to trzeba ja dopisac. pytanie brzmi : czy jak zglosze wymiane tego polskiego co mam z formularzem D1 zdj i cala reszta czy mi je wymienia bez problemu na uk ? JEDYNE CO CHCE WIEDZIEC TO TEZ TO CZY ONI ZANIM WYMIENIA SPRAWDZAJA AUTENTYCZNOSC TEGO POLSKIEGO CZY TYLKO WYRABIAJA NOWE ANGIELSKIE A POLSKIE TYLKO ODSYLALA ... PS CZYLI MOGE NA TYM POLSKIM PLASTIKU JEZDZIC ? W RAZIE KONTROLI NIE SPRAWDZA NA BIEGU CZY JEST WAZNE ?
|
Dwunasty | Post #4 Ocena: 0 2014-02-22 18:09:44 (11 lat temu) |
Konto usunięte |