Str 5 z 6 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2012-10-21 10:16:28 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
boozzzo | Post #2 Ocena: 0 2012-10-21 15:21:26 (13 lat temu) |
Z nami od: 27-07-2012 Skąd: southampton |
tak adnotacja -95 wiec mam ja wyslac razem z aplikacja ??
|
Post #3 Ocena: 0 2012-10-21 16:51:26 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
radzik77 | Post #4 Ocena: 0 2012-10-21 17:50:57 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2012-10-21 16:51:26, godfather78 napisał(a): Cytat: 2012-10-21 15:21:26, boozzzo napisał(a): tak adnotacja -95 wiec mam ja wyslac razem z aplikacja ?? czy my w tym samym jezyku piszemy?? na tej stronie co zdjecie powinienes miec ten napis, ze polskie prawo jazdy musisz wyslac z aplikacja to jest oczywiste, w uk ma byc osobna karta, ale nie wiem czy to juz weszlo wchodzi w zycie 10 wrzesnia 2014 |
boozzzo | Post #5 Ocena: 0 2012-10-23 22:09:51 (13 lat temu) |
Z nami od: 27-07-2012 Skąd: southampton |
ale czy musze wyslac przetlumaczone pappiery czy tylko styka prawko bo nie chce zeby niewbili jak trzeba cos wbic wiec dlatego pytram czy trzeba wyslac papiery przetlumaczone czy styka samo prawko
|
|
|
ajekhal | Post #6 Ocena: 0 2012-11-09 23:23:41 (13 lat temu) |
Z nami od: 27-09-2012 Skąd: Manchester |
Generalnie prawko bo resztą papierów można tylko efekt cieplarniany zwiększyć.
Jak masz wbite w dokument U-95 to będziesz miał jak tylko na osobnym papierze to poległeś. Tak przy okazji to kurs angielski kurs jest ciekawy ... 35godzin i gotowe ! ![]() [ Ostatnio edytowany przez: ajekhal 09-11-2012 23:25 ] |
boozzzo | Post #7 Ocena: 0 2012-11-11 18:02:07 (13 lat temu) |
Z nami od: 27-07-2012 Skąd: southampton |
mam wbite w prawko
![]() ![]() |
cyfrowywafel | Post #8 Ocena: 0 2015-08-22 06:13:11 (10 lat temu) |
Z nami od: 22-08-2015 Skąd: Londyn |
Witam serdecznie wszystkich uzytkownikow forum.
Obecnie jezdze sb w Polsce zestawem, ale mam ochote zaatakowac UK ![]() Zwracam sie z prosba o udzielenie kilku informacji: 1. Czy stawki podawane w ogloszeniach o prace sa netto, czy brutto? Czy jest to gdzies zaznaczone i jak obliczyc sb kwote, ktora dostaje sie na reke. 2. Czytalem na forum, ze firmy poszukuja ludzi z doswiadczeniem. Czy wystarcza polskie swiadectwa pracy zeby to udowodnic? Czy moze potrzeba dodatkowych dokumentow/referencji? 3. Czy spotkaliscie sie ze slownikiem zawierajacym terminologie typowo z branzy transportowej? Prosze o odpowiedzi osob pracujacych w charakterze kierowcow na Wyspach. Zalezy mi na rzeczowych odpowiedziach ![]() Dziekuje, pozdrawiam. |
elemelek | Post #9 Ocena: 0 2015-08-22 07:12:09 (10 lat temu) |
Z nami od: 30-09-2010 Skąd: UK |
Witam.
1. Zależy na jakich warunkach jesteś zatrudniony. Czy na kontrakt, czy na własną działalność gospodarczą. Ja pracuję na kontrakcie i od pełnej wypłaty musisz odjąć około 20% za podatek i ubezpieczenie. Na Ltd, mam kilku znajomych, którzy są zadowoleni, (wcześniej, jeździli na kontraktach). Przeważnie stawki na LTD są wyższe o 1-3f na godzinę. Dużo więcej zarobisz pracując na Ltd, ale w gorszych miesiącach, możesz mieć mniej pracy, nie masz urlopy płatnego. Warto mieć jakiegoś dobrego księgowego. Dużo na ten temat nie wiem, bo jeżdżę na kontrakcie, tyle co mi znajomi mówili, jak to wygląda "mniej więcej". 2. Co do doświadczenia, to w większości firm, lub agencji, musisz przejść tzw. Assesment, który składa się z części teoretycznej, znajomość przepisów, zazwyczaj około 20 pytań- oczywiście po Angielsku. Później Driving Assesment, jazda, rozpinanie, spinanie naczepy, cofanie, sprawdzenie auta. Pracodawcy zazwyczaj wymagają doświadczenia w ruchu lewostronnym. Czy pomogą referencje z Polski, warto je mieć na pewno. Wszystko zależy od firmy. 3. Jest kilkanaście takich słów, zdań, które powienieneś/aś znać. Ogólnie dobrze by było jak by Twój angielski był w stopniu komunikatywnym. Rozmowa przed telefon ze spedytorem, itp. Pozdrawiam. |
cyfrowywafel | Post #10 Ocena: 0 2015-08-22 09:39:41 (10 lat temu) |
Z nami od: 22-08-2015 Skąd: Londyn |
Dzieki bardzo za cenna opinie ;]
Jesli ktos mialby jeszcze cos do dodanie w tym watku to prosze bardzo ![]() |