
Str 3 z 6 |
|
---|---|
krakn | Post #1 Ocena: 0 2012-05-28 22:26:22 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
ja doszedłęm do wniosku że każdy powinien podjąć taką prace z jakim doświadczeniem się urodził
![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
znowu-ciupek | Post #2 Ocena: 0 2012-05-28 22:46:53 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-02-2010 Skąd: hove |
Cytat: 2012-05-27 16:17:11, tomson1000 napisał(a): witam mam pytanie jestem w trakcie robienia prawa jazdy kat.c. w polsce.....jak dobrze pojdzie odrazu zaczynam c+e.......bede szukal pracy w anglii czy ktos moze powiedziec jakie dokumenty niezbedne beda do wykonywania zawodu kierowcy ciezarowek na wyspach..........czy to prawda ze niezbedny bedzie kurs na przewoz rzeczy no i oczywiscie czy w uk uznaja kurs z polski............. jakie dokumenty powiniennem przygotowac przed wyjazdem wiadomo wiekszosc kursow jest tansza w polsce ale niewszystkie potrzebne sa w anglii..................... z gory dziekuje za <a href="mailto ![]() Z polskimi papierami bez problemu Tu sie załapiesz. Co ciekawe nie płaca najgorzej,dosyc dobre warunki jak na taką orkę a ciągle potrzebują do pracy.Nawet jest taka opcja że przysponsorują kurs na prawko,tylko póxniej trzeba u nich pańszczyzne odrobić chyba 2 lata ZA MINIMALNĄ STAWKĘ. Ci co do mnie zajeżdżają jeżdżą 3 tygodnie i na tydzień do domu.kasę na PL mają po jakieś 6 k ( w złotówkach oczywiście bo firma pomimo że w Holandii stoi to rozliczenie typowo polskie,a wszystkie ciagniki i naczepy na polskich blachach lataja) |
Post #3 Ocena: 0 2012-06-17 11:58:22 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
MattNJ | Post #4 Ocena: 0 2012-06-22 01:11:56 (13 lat temu) |
Z nami od: 01-01-1970 Skąd: Wallington |
Ja tez mam nadzieje sie zalapac na kierowce ale licze raczej na poczatek na cokolwiek i poszukiwanie na miejscu. Tak chyba to badziej prawdopodobne zeby sie udalo. Mysle ze klucz to oczekiwac niewiele bo zawsze lepiej rozczarowac sie pozytywnie lol. Moj angielski akurat jest dobry i mam wiele lat doswiadczenia z USA jako commercial driver ale i tak jestem pewien ze najpierw trzeba bedzie troche prywatnie pojezdzic zeby wogole podejsc do jakiegos testu z jazdy. Tak wogole to ciezko sie przyzwyczaic do ruchu lewostronnego? Aha , i oprocz CDL z US mam kat.C z Polski od 1989 i prawko wymienione na to z logo UE jakies 7 lat temu. Czy to moze byc jakis problem jesli chodzi o jezdzenie na nim po UK?
[ Ostatnio edytowany przez: MattNJ 22-06-2012 01:13 ] |
znowu-ciupek | Post #5 Ocena: 0 2012-06-22 01:24:21 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-02-2010 Skąd: hove |
Cytat: 2012-06-17 11:58:22, DarkMark napisał(a): HSF to podwojne obsady. Z jednej strony harowka,bo po 18h dziennie, z drugiej dobre dla nowego kiero,bo bedzie cie mial kto uczyc. |
|
|
espe-7 | Post #6 Ocena: 0 2012-06-22 12:34:08 (13 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2010 Skąd: Londyn |
Cytat: 2012-06-22 01:11:56, MattNJ napisał(a): Ja tez mam nadzieje sie zalapac na kierowce ale licze raczej na poczatek na cokolwiek i poszukiwanie na miejscu. Tak chyba to badziej prawdopodobne zeby sie udalo. Mysle ze klucz to oczekiwac niewiele bo zawsze lepiej rozczarowac sie pozytywnie lol. Moj angielski akurat jest dobry i mam wiele lat doswiadczenia z USA jako commercial driver ale i tak jestem pewien ze najpierw trzeba bedzie troche prywatnie pojezdzic zeby wogole podejsc do jakiegos testu z jazdy. Tak wogole to ciezko sie przyzwyczaic do ruchu lewostronnego? Aha , i oprocz CDL z US mam kat.C z Polski od 1989 i prawko wymienione na to z logo UE jakies 7 lat temu. Czy to moze byc jakis problem jesli chodzi o jezdzenie na nim po UK? [ Ostatnio edytowany przez: <i>MattNJ</i> 22-06-2012 01:13 ] Powinienes miec wszystkie dokumenty wymienione na angielskie. Teoretycznie mozesz jezdzic na polskim prawku i tylko zdobyc zielony counterpart, ale wiem, ze juz duzo firm wymaga tylko i wylacznie angielskich dokumentow. Ja glowny problem widze w braku doswiadczenia w jezdzie po angielskich drogach. Firmy wymagaja 2 lata doswiadczenia, a juz 6 m-cy to absolutne minimum. I dotyczy to kierowcow, ktorzy zdali prawko w UK, a nie w innym kraju. Czasem tutejsi kierowcy maja szczescie i dostaja prace szybciej, ale sa to osoby, ktore w UK mieszkaja juz iles lat i jak juz wspomnialam prawko zdawali w UK. Nowy kierowca, ktory dopiero co do UK przyjechal z zagranicznym prawem jazdy ma bardzo male czanse na znalezienie pracy jako kierowca, szczegolnie ciezarowki. Mysle, ze plan powinien byc taki: - przyjedz, wymien dokumenty - zacznij jezdzic prywatnie samochodem - znajdz prace na vana - zrob 'refresher' w UK na Class 2 - znajdz prace na 7.5t - dopiero potem staraj sie o Class 2. Powodzenia! "Lovers of air travel find it exhilarating to hang poised between the illusion of immortality and the fact of death." Alexander Chase
|
Post #7 Ocena: 0 2012-06-22 13:03:13 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
espe-7 | Post #8 Ocena: 0 2012-06-22 13:20:21 (13 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2010 Skąd: Londyn |
Cytat: 2012-06-22 13:03:13, godfather78 napisał(a): tak z ciekawości co to jest refresher na class 2? Jak juz masz prawo jazdy na Class 2, ale albo dawno nie jezdziles, albo jezdziles w innym kraju, mozesz sie zapisac na kurs przypominajacy. Mozesz wybrac sobie jeden dzien lub wiecej dni, zalezy, ile ci potrzeba. "Lovers of air travel find it exhilarating to hang poised between the illusion of immortality and the fact of death." Alexander Chase
|
Post #9 Ocena: 0 2012-06-22 14:09:19 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
espe-7 | Post #10 Ocena: 0 2012-06-22 15:45:23 (13 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2010 Skąd: Londyn |
Cytat: 2012-06-22 14:09:19, godfather78 napisał(a): oki no niekorzy wykupują jazdę a na prawo jazdy zdać nie mogą, vanem nauczy się tutejszej jazdy, szkoda kasy na refresher, ale tok myślenia dobry najlepiej awansować na większe auto w jednej firmie/agencji, jak by miał ADR to jest pracy pełno Kierowcy robia refresher dla samego siebie, zeby poczuc sie pewniej za kierownica. Czasem przychodza do nas osoby, ktore majac prawo jazdy po prostu boja sie jechac Class 2, jesli mieli np 5 lat przerwy. Ja mysle, ze to swietny pomysl. Co do ADR to sie zgadzam, ale jakby jeszcze mieli HIAB albo moffet, to juz w ogole beda rozchwytywani ![]() "Lovers of air travel find it exhilarating to hang poised between the illusion of immortality and the fact of death." Alexander Chase
|