MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Polski nauczyciel w UK? doradźcie czy mam szansę...

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Myajaaa

Post #1 Ocena: 0

2011-01-14 08:29:15 (14 lat temu)

Myajaaa

Kobieta

Z nami od: 13-01-2011

Witam:)
Błagam pomóżcie - DESPERACKO poszukuję pomocy!:)
Mam 23lata, studiuję zarządzanie w specjalizacji zarządzania projektami... w lipcu tego roku chce z mężem wyjechać do UK i tam kontynuować swoją edukację... Chcę skończyć mgr z nauk ekonomicznych lub matematyki, moim marzeniem jest ukończyć dr.. mam nawet pomysł na pracę doktorancką - zob:)
mam tylko kilka pytań, ale króciutkich:)

1. jaki kurs pedagogiczny powinnam skończyć? Tzn. czy to może być kurs czy muszą to byś studia podyplomowe? ile godz. powinien mieć taki kurs aby był brany pod uwagę w UK?

2. czy ewentualnie można zr ww kurs w UK? jeśli tak jaki to koszt i ile trwa?

3. czy BEZ doświadczenia w zawodzie nauczyciela mam szansę na rozpoczęcie pracy w UK?

4. chyba najważniejsze, czy w ogóle mam szanse i jest zapotrzebowanie w szkołach na ww przedmioty w jakich ewentualnie chce kontynuować naukę?

5. Ewentualnie co polecacie tzn jaki kierunek mgr po moim licencjacie?:)

acha.. oczywiście przez pierwszy rok pragnę pracować gdziekolwiek, wtedy doszkolić super język i zrobić niezbędne kursy i certyfikaty - tylko właśnie JAKIE?!

Dziękuje:)

p.s. mój mąż ma mgr fizjoterapii i kilka kursów, od 3lata czyli od lic. pracuje zawodowo - ma szanse?:) on również przez rok planuje podszkolić język i uwieńczyć to certyfikatem:)
...Podobno, nie ma rzeczy nie możliwych - są tylko te mniej i bardziej trudne... - czas pokaże;)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kik1976

Post #2 Ocena: 0

2011-01-14 08:34:52 (14 lat temu)

kik1976

Kobieta