MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Jak i gdzie szukać pracy?

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

JanekW

Post #1 Ocena: 0

2006-02-13 09:34 (19 lat temu)

JanekW

Z nami od: 13-02-2006

Jak najlatwiej znalezc prace na VI-IX 2006 w UK? Znam plynnie angielski, mam doswiadczenie w branzy ochroniarskiej, bylem opiekunem osob uposledzonych fizycznie. Jestem gotow tez na inna prace. Tak w ogole jestem studentem jezyka wschodnio-azjatyckiego - ale nie wiem czy to sie przyda...
Tylko GDZIE najlepiej jechac? Nie musze byc wsrod Polakow - z jezykiem moge sobie poradzic. Z postow na FORUM rozumuje zeby nie jechac do Londynu - wiec gdzie jest najwiecej pracy na terenie UK?
W JAKI SPOSOB szukac pracy? Juz w Polsce czy dopiero w Anglii? Czy lepiej jest samemu, zaufac polskiej agencji czy super by bylo napisac maila do angielskiej?
I trzecia sprawa: JAK znalezc MIESZKANIE? Chodzi mi oczywiscie o jak najtansze...
Gdyby mi sie spodobalo przewiduje mozliwosc zostania w UK na dluzej - ale to zalezy od pracy i warunkow...
Pozdrawiam i bardzo prosze o info - moze byc tez na mail: samullori@wp.pl. :-D
Janek W.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

hombre

Post #2 Ocena: 0

2006-02-18 14:07 (19 lat temu)

hombre

Z nami od: 01-02-2006

Po co do Anglii? W maju 2006 otworza sie nastepne rynki pracy. Chyba lepiej tam byc jednym z pierwszych, niz tu (w UK) jednym z ostatnich? W Anglii masz szanse zostac "pakerem" lub robic na budowie. Za minimalna stawke. Keszcze jakis czas temu, jak bylo mniej naszych, mozna bylo startowac o dobra prace. A teraz? Problem z JAKAKOLWIEK. Pomysl, czy nie lepiej jechac gdzie indziej...

Do góry stronyOffline

JanekW

Post #3 Ocena: 0

2006-02-20 11:48 (19 lat temu)

JanekW

Z nami od: 13-02-2006