MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Mieszkanie/ dom z councilu

 

Postów: 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

grapka

Post #1 Ocena: 0

2009-08-26 08:43:09 (15 lat temu)

grapka

Posty: 224

Kobieta

Z nami od: 09-10-2007

Skąd: Manchester

Witam, szukalam na forum jakis info ale nie moge znaleść więc pisze...
Chciałam się spytać kto sie moze o dom z councilu starać?
Jesteśmy parą (bez ślubu i dzieci). Jednym słowem sami i nie wiem czy mamy prawo ubiegac sie o takie loku. Ja jestem studentką part time ale nie wiem czy to coś ma do rzeczy, Chciałabym sie dowiedziec jakie sa warunki otrzymania takiego mieszkania badz domu.

Dzięki z góry
"Uszczęśliwianie innych jest marzeniem ludzi szczęśliwych"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stokrotka8888

Post #2 Ocena: 0

2009-08-27 20:26:58 (15 lat temu)

stokrotka8888

Posty: 414

Kobieta

Z nami od: 29-01-2009

Skąd: stockport

Nie znam sie za bardzo, ale wydaje mi sie ze starac zawsze mozna. Przysluguje chyba kazdemu do jakis okreslonych zarobkow. Problem tylko w tym ze sie czeka. Slyszalam od znajomej, ktora pracuje w counsil, ze ostatnio zasady sie zmienily i ilosc punktow zalezy od tego jak dlugo czekasz w kolejce

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mamcia1

Post #3 Ocena: 0

2009-08-27 21:24:39 (15 lat temu)

mamcia1

Posty: 469

Kobieta

Z nami od: 05-08-2009

Skąd: birmingham

HEJ Grapka.