MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Pytanko do elektryków... i nie tylko

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Dnt

Post #1 Ocena: 0

2005-07-20 21:28 (20 lat temu)

Dnt

Mężczyzna

Z nami od: 20-07-2005

Witajcie.
Mieszkam w Polsce, ale planuję odłożyć trochę grosza i ruszyć w świat... a dokładniej do Anglii.
Jestem technikiem elektrykiem, nie ukrywając dość dobrym.. ot taka złota rączka - czego się nie dotknie to zaraz działa ;-)
Mam pytanie do elektryków: tu, w Polsce mam uprawnienia SEP, dzięki nim mogę pracować z napięciami do 1kV oraz zajmować się oświetleniem ulicznym.
Jak sprawa wygląda w Anglii? Czy dzięki moim uprawnieniom będę mógł podjąć legalną pracę jako elektryk? A jeśli nie... jak takie uprawnienia uzyskać w Anglii?
Wszystkich choć trochę zorientowanych w temacie proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ksanika

Post #2 Ocena: 0

2006-01-24 23:00 (19 lat temu)

ksanika

Kobieta

Z nami od: 04-08-2005

Mój mąż jest w podobnej sytuacji, szuka tu ( w Anglii) pracy jako elektryk, szukamy we wszystkich dostępnych źródłach informacji o tym jakie uprawnienia polskie tu są potrzebne i ...... nic. Ponieważ od Twojego postu minęło już pół roku, to może masz jakieś wiadomości na ten temat. Proszę! Pozdrawiam :-P

Do góry stronyOffline

sliczna_kobietk

Post #3 Ocena: 0

2007-04-02 08:27 (18 lat temu)

sliczna_kobietka

Z nami od: 31-03-2007

Witam:)Aby znalezc tu prace jako elektryk potrzebne sa uprawnienia zrobione tutaj w UK,trzeba dobrze znac jezyk i miec troszke gotowki bo to kosztuje,w razie czego sluze informacja na ten temat. Pozdrawiam:):-P

Do góry stronyOffline

monikaewaj

Post #4 Ocena: 0

2007-04-19 13:37 (18 lat temu)

monikaewaj

Z nami od: 16-04-2007