Prawo jazdy dla kaĹźdego

Forum dyskusyjne

Praca, Formalności, itp » zaklad krawiecki

Zobacz też:

Galeria użytkowników Mapka użytkowników Pytania i odpowiedzi

Przeglądaj forum

Działem "Praca, Formalności, itp" opiekują się: Redakcja, stokesay

Strona główna » Praca, Formalności, itp » zaklad krawiecki

Nowy tematNowy post

Autor (Odpowiedzi: 4)
skibiki

Post #1

2008-05-15 19:18:35 (3 miesiące temu)

skibiki

Kobieta

Z nami od: 27-12-2006

Witam serdecznie:)
Mam pytania na które nie mam żadnych konkretnych odpowiedzi może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
A więc chodzi o to że chciałabym otworzyć ZAKŁAD KRAWIECKI:-D,jestem z zawodu krawcową,lubię szyć i wcześniej pracowałam w zawodzie,brakuje mi tego.Mam w domu maszynę i szyje coś tam dla znajomych i tak sobie pomyślałam że mogłabym spróbować otworzyć zakład ale..................
-czy wogóle jest takie zapotrzebowanie,czy ktoś przyjdzie?
-czy to się opłaca,czy ludzie dadzą dodatkową kasę za przeróbkę?
-czy ktoś korzystał z takiej usługi w UK,chodzi mi o orientacyjne ceny np.skrócenie spodni?
-wynajem lokalu jest dośc drogie,więc czy mogę na taką działalność wynająć flata?
Mam jeszcze dużo pytań i wątpliwiści ale na razie może wystarczy.Co o tym sądzicie Drodzy Forumowicze?:-D:-D:-D

[ Ostatnio edytowany przez: skibiki 15-05-2008 19:20 ]

Szukam drugiej połówki-może być 0,7l

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

roztocz

Post #2

2008-05-16 08:04:19 (3 miesiące temu)

roztocz

Mężczyzna

Z nami od: 23-05-2007

pare razy korzystalismy (skracenie, przerobka, wymiana zamka itp.) ale bylo bardzo z roznie z jakoscia tych uslug u Ciapatych, mysle ze warto sprubowac, a gdybys wlaczyla w zakres uslug szycie np.: sukni slubnych :-) to sukces murowany :-)
Jak tylko zdasz sobie sprawe, że większość ludzi wokół Ciebie nie jest normalna, to potem już idzie gładko.

Do góry stronyOffline

skibiki

Post #3

2008-05-16 16:16:42 (3 miesiące temu)

skibiki

Kobieta

Z nami od: 27-12-2006

Cytat: