MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zmiana dostawcy gazu

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ZlotaPerla

Post #1 Ocena: 0

2018-11-06 14:53:19 (6 lat temu)

ZlotaPerla

Posty: n/a

Konto usunięte

Ja zmieniałam z BG jak chyba wszyscy - bo to najdroższy dostawca ever. Normalnie online, nie wiem w czym może być problem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

gotman25

Post #2 Ocena: 0

2018-11-06 16:27:46 (6 lat temu)

gotman25

Posty: 424

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Mansfield

Jezeli chcesz zamienic licznik na standardowy to tez raczej musisz isc do wiekszych firm.
Trzeba zadzwonic i porozmawiac. Online raczej sie nie dowiesz czy ktos ma ochote wymienic licznik.

Mniejsze, tansze firmy zazwyczaj mowia ze nie ma takiej mozliwosci.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2018-11-06 19:45:24 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2018-11-06 14:50:27, terefereqq napisał(a):
Cytat:

2018-11-06 12:24:12, karjo1 napisał(a):
Nie ma takiej opcji, ze dostawca 'nie pozwala' klientowi zmienic firmy.
Takie sprawy zalatwia sie online, zglaszajac do wybranego, nowego dostawcy chec przejscia, podaje stan licznikowy w obu firmach i reszta jest zalatwiana miedzy tymi firmami.
Klient dostaje rozliczenie i rachunek na zakonczenie wspolpracy.
Jedyna opcja kosztowna jest zerwanie trwajacej umowy (zawartej na okreslony czas).


Powiedz to mojej koleżance :)

Zapewne jest to kwestia nieporozumienia albo niedomówienia kolezanki. Zadna firma nie moze zabronic zmiany do innej. Ale moze kolezanka ma dlug do splacenia lub inny problem i nie moze zmienic dopoki go noe splaci. W kazdym razie firma nie ma prawa zabronic zmiany do konkurencji.

Firma moze nie zgodzic sie na zmiane licznik na standardowy, wtedy szukamy nowej firmy.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #4 Ocena: 0

2018-11-06 22:08:18 (5 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Podlicz ile gazu i prądu zużywasz w miesiącu (nie w funtach ale w kWh) i sprawdź ile będzie to kosztować przy różnych dostawcach; porównywarka pokazuje cenę z kWh i opłatę stałą (niezależną od zużycia). Mi ostatnio z wyliczeń wyszło, że British Gas jest najtańsze (nie licząc jakichś firm krzaków z zerową obsługą klienta).

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Marta2509

Post #5 Ocena: 0

2018-11-07 08:48:48 (5 lat temu)

Marta2509

Posty: 1769

Kobieta

Z nami od: 06-04-2016

Skąd: Kent

Ja mam BG i jestem zadowolona, jak cos potrzebuje to dzwonie i nie rozmawiam z kims w Indiach, wszystko wyjasniaja i rozwiazuja problemy w zasadzie od razu.
I mi BG wyszedl najtaniej, tak jak u AgentOrange nie liczac jakis malych firm do ktorych nie jestem przekonana.

Tylko ciagle namawiaja na SmartMeter, kiedys dzwonili co pare dni, powiedzialam ze nie chce wiec przestali, za to teraz molestuja listownie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pablotrance

Post #6 Ocena: 0

2018-11-07 09:23:25 (5 lat temu)

pablotrance

Posty: 356

Mężczyzna

Z nami od: 03-03-2013

Skąd: Morley (Leeds)

Podepne się pod temat.Czy ktoś z Was korzysta z usług firmy pure planet?Stawki mają konkurencyjne.Natomiast minusem jest brak customer service..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ZlotaPerla

Post #7 Ocena: 0

2018-11-07 09:58:52 (5 lat temu)

ZlotaPerla

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2018-11-07 08:48:48, Marta2509 napisał(a):
Ja mam BG i jestem zadowolona, jak cos potrzebuje to dzwonie i nie rozmawiam z kims w Indiach, wszystko wyjasniaja i rozwiazuja problemy w zasadzie od razu.



Jeszcze nigdy niczego nie portrzebowałam od dostawcy gazu/ prądu ;-) więc po co miałabym do nich dzwonić?
A przy zmianie można dużo skorzystać, zrobić przez Quidco, firmy oferują vouchery - ja dostałam 150f. kilka lat temu tylko za fix.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

terefereqq

Post #8 Ocena: 0

2018-11-07 11:58:20 (5 lat temu)

terefereqq

Posty: 183

Kobieta

Z nami od: 27-11-2012

Skąd: Bedford



Powiedz to mojej koleżance :)

Zapewne jest to kwestia nieporozumienia albo niedomówienia kolezanki. Zadna firma nie moze zabronic zmiany do innej. Ale moze kolezanka ma dlug do splacenia lub inny problem i nie moze zmienic dopoki go noe splaci. W kazdym razie firma nie ma prawa zabronic zmiany do konkurencji.

Firma moze nie zgodzic sie na zmiane licznik na standardowy, wtedy szukamy nowej firmy.

A wiesz Richmond, ze to akurat całkiem możliwe jest. Wiem, że miała problemy ale ostatecznie taką odp dostała.
Tak właśnie rodzą się "dziwne historie" czyt plotki, pomówienia hehe :D
Zawsze należy sprawdzić samemu :-8

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer Skype

gotman25

Post #9 Ocena: 0

2018-11-07 19:14:52 (5 lat temu)

gotman25

Posty: 424

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Mansfield

Cytat:

2018-11-07 09:58:52, ZlotaPerla napisał(a):


Jeszcze nigdy niczego nie portrzebowałam od dostawcy gazu/ prądu ;-) więc po co miałabym do nich dzwonić?
A przy zmianie można dużo skorzystać, zrobić przez Quidco, firmy oferują vouchery - ja dostałam 150f. kilka lat temu tylko za fix.


Uwierz mi ze czasami trzeba i to czesto.
Jak kupilem dom, dom byl u duzego dostawcy.
Zmienilem na malego najtanszego. Gas i prad.

Wszystko bylo ok - "niby". DD zabierali, online moglem sprawdzac ile mam srodkow, podawalem stan licznikow.
Nigdy tylko nie wystawiali rachunkow. Za duzo sie nie przejomwalem bo umiem policzyc i wiedzialem ze jestem na duzym plusie wiec nie bedzie zaskoczenia. Dodatkowo obnizyli DD.

Przygody zaczely sie po roku gdy konczyl mi sie fix i wybralem nowa taryfe.
Zdziwilo mnie ze dostalem potwierdzenie tylko na gas a nic o pradzie.
Postanowilem zadzwonic do nich pierwszy raz i zapytac sie dlaczego.
Na polaczenie trzeba bylo czekac okolo godziny, czesto 90min.
Pare razy po godzinie oczekiwania i sluchaniu muzyczki potrafilo rozlaczyc i od nowa godzina muzyczki.
Po paru dniach sie dodzwonilem:-]

I jakie bylo zaskoczenie jak Pani mi powiedziala ze przeciez prad po miesiacu przenioslem do kogos innego i mam sobie dzownic tam.
Przez rok ani jednego listu, ani jednej wiadomosci czy rachunku.

Moj"niby" nowy dostawca twierdzil ze nie mam u nich konta i mam zadzwonic do poprzednich.

Tak bylem odbijany przez jakis czas.
Po moich poszukiwaniach okazalo sie ze jak budowali dom to nie zostal wpisany do national grid. Moj dom nie istnial:) a sasiad mial niby 2 liczniki. Pozniej mi sie przypomnialo jak mnie sie pytal gdzie jest drugi licznik bo niby ma dwa a nie moze znalesc. Wszystko zaczelo sie skladac.

Sumujac z mala firma.
Kontakt prawie niemozliwy
Od momentu wykrycia problemu nie mogli tego wyprostowac przez nastepne 1.5 roku.
Stracilem kilkadziesiat godzin na telefony i maile.
Przez 2.5 roku nikt nie chcial pieniedzy za prad.
Sprawa musiala isc przez ombudsman services.

Plusy:
JAk juz wszystko zostalo naprawione.
Nikt nie wzial, nie chcial pieniedzy za 2.5 roku. Prad za darmo:-]
Dostawca musial mi zaplacic w sumie £300 kary nalozonej przez ombudsman services.

Pomijajac koncowe "plusy" calej sytuacji powiedzielm nigdy wiecej malych, nieznanych dostawcow.
Jak idzie to idzie, ale jak cos nie tak to zaczynyja sie problemy

[ Ostatnio edytowany przez: gotman25 07-11-2018 19:18 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

Richmond

Post #10 Ocena: 0

2018-11-07 19:23:36 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ale to wyjatkowa sytuacja, wiekszosc osob wie gdzie jest ich licznik.

Ja mialam prad w EDF i Coop i nie mogli zrozumiec dlaczego odwrotnie naliczaja mi tarfy (dzienna i nocna). Dopiero po paru miesiach w Coop wyjasnilo sie, ze liczniki byly zle wpisane w National Grid. Wyszlam 600 funtow na plus na tym i nigdy nie pobrali roznicy, ale obsluga klienta w Coop nie byla super i zalatwienie tego zajelo pare miesiecy.

Poprzednia właścicielka placila odwrotnie przez 10 lat i nikt sie nie zorientowal.

Teraz gaz mam w malej firmie i zadnych problemow. Cala komunikacja przez email i szybkie odpowiedzi. Prad akurat znowu przez Coop, bo wyszedl najtaniej.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,