MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Co dzisiaj robicie?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 173 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 171 | 172 | 173 ] - Skocz do strony

Postów: 1724

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Adacymru

Post #1 Ocena: 0

2018-03-28 10:15:39 (rok temu)

Adacymru

Posty: 14500

Kobieta

Moderator

Z nami od: 11-07-2007

Skąd: Polnocna Walia

Ja - ide pierwszy raz na joge, nie wiem czego sie spodziewac, bo poza przelotnym pgladnieciem, nigdy na joge nie chodzilam. Musze popatrzec co tam zabrac trzeba.

Jestem troche uziemiona ze wzgeldu na zdrowie, i mysle co by tu robic codziennie... plany selekcji w szafach, szafkach, papierologii etc sa, ale checi brakuje. Poczekam na deszczowy dzien.

A co wy robicie?
Ada

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

cris82

Post #2 Ocena: 0

2018-03-28 10:19:27 (rok temu)

cris82

Posty: 3370

Mężczyzna

Z nami od: 16-11-2014

Skąd: .

wlasnie jem pomidora i z nudow przegladam mw

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Severance_

Post #3 Ocena: 0

2018-03-28 11:21:24 (rok temu)

Severance_

Posty: 3098

Kobieta

Z nami od: 19-12-2012

Skąd: A Passage in Time

Pracuje- dzien jak co dzien. Z klientem juz kawiarnie zaliczylismy, teraz jestesmy w "day centre", zaraz jedziemy do KFC, nastepnie centrum sportowe do 3pm.
Nigdy nie probowalam Jogi- ja lubie sie porzadnie spocic, chociaz podobno niektore formy Jogi potrafia byc bardzo intensywne!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Turefu

Post #4 Ocena: 0

2018-03-28 11:25:10 (rok temu)

Turefu

Posty: 2288

Kobieta

Moderator

Z nami od: 26-05-2013

Skąd: York

A gdzie pracujesz, Severance?
Ja prowadze mala firme sprzatajaca, wrocilam od klienta, ale mam do zrobienia papierkowa robote i przygotowywuje sie do egzaminu na AAT.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

BlackJack

Post #5 Ocena: 0

2018-03-28 11:44:42 (rok temu)

BlackJack

Posty: 113

Kobieta

Z nami od: 09-09-2011

Skąd: Londyn

Na jodze bylam na razie dwa razy, spodobalo mi sie bardzo i na pewno bede chodzic przynajmniej raz w tygodniu. Jestem z tych kompletnie nieusportowionych wiec mam nadzieje, ze sie troche rozciagne.

Siedze w poczekalani Maxillofacial Clinic, wizyta 10 min temu ale tu nigdy nie wchodzi sie o czasie.
Na 15ta do pracy wiec mam nadzieje, ze zdaze.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #6 Ocena: 0

2018-03-28 11:50:39 (rok temu)

Richmond

Posty: 22558

Kobieta

Moderator

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ja "pracuje" z domu, co moze oznaczac wszystko. Moge ciezko pracowac, a moge obijac sie, bo akurat nie ma za bardzo nic do roboty. Teraz przygotowuje zabawki technologiczne na wyjazd.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Melanija

Post #7 Ocena: 0

2018-03-28 11:56:22 (rok temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

Dzisiaj koniec "laby" - na 4 do pracy - miałam dwa dni wolnego, jeden na kurs na lotnisko, drugi na Parents Eve (znowu się rozmazałam ;-) ) Dziś już 3 km. w 0.30 min. zaliczone i sofuję, cris, podrzuć pomidora ;-)

Heh, zbieg okoliczności, ale i ja dziś idę do przychodni, mam nadzieję, że mi zmienią tabsy :-/
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Severance_

Post #8 Ocena: 0

2018-03-28 12:14:29 (rok temu)

Severance_

Posty: 3098

Kobieta

Z nami od: 19-12-2012

Skąd: A Passage in Time

@Turefu,
Ja jestem tzw. Osobisty asystant, taka ladna nazwa dla opiekuna ale prywatnego. Pracuje z ludzmi ze specjalnymi potrzebami, w moim przypadku-Autyzm. Z dzisiejszym klientem pracuje 3 razy w tygodniu i mniej wiecej kazdy dzien wyglada tak samo, czasami idziemy do kina. Lubie moja prace. ;]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

gosian

Post #9 Ocena: 0

2018-03-28 12:18:09 (rok temu)

gosian

Posty: 5933

Kobieta

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: z domku....

...myślę, co zrobić na obiad i nie mam pomysłu:-(
Mądra kobieta kiedyś rzekła :... Pie*/*ić to wszystko... " I żyła długo i szczęśliwie 😉

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Melanija

Post #10 Ocena: 0

2018-03-28 12:22:48 (rok temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2018-03-28 12:18:09, gosian napisał(a):
...myślę, co zrobić na obiad i nie mam pomysłu:-(


U mnie lepią się ruskie :-] :-] :-] przywiozłam sobie z lotniska domową pierożkarnię :-]

Ja pierogów nie jadam, będzie brokuł w masełkiem czosnkowym i koperkiem, i jakaś padlinka.

Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 173 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 171 | 172 | 173 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,