|
Postów: 9 |
|
---|---|
Szymon96 | Post #1 Ocena: 0 2017-12-26 22:09:07 (6 lat temu) |
Z nami od: 21-09-2017 Skąd: Doncaster |
Witam.
Mam parę spraw o które chciałbym zapytać. Na liczniku od energii mam 2 taryfy, i tu moje pytanie. Przy odczycie dziennej taryfy powinna byc mniejsza jedynka czy mniejsza dwójka, z nocna to samo. Po drugie zużyliśmy 5 m3 gazu w 2 miesiące piecykiem MAIN COMBI 25 ECO, ale na stronie britishgaz niestety nie pisze nasza taryfa za gaz ani żaden rachunek za gaz jedynie za prąd, a wiem że wszystko jest w.w. stornie. Poradzicie coś jestem kompletnie zielony. |
Post #2 Ocena: 0 2017-12-26 22:31:12 (6 lat temu) |
|
Konto usunięte |
Dzienna taryfa to u mnie jedynka, nocna to u mnie dwojka. Czy mozesz uscislic ta czesc o gazie?
Na liczniku macie zuzycie gazu ale nie jestescie zarejestrowani u dostawcy? [ Ostatnio edytowany przez: KatyD 26-12-2017 22:37 ] Jeżeli zależy Ci na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju atmosfery a także niezapomnianym doświadczeniu dla Ciebie a, także Twoich gości, zobacz stronę internetową l. muzyka na wese
|
Szymon96 | Post #3 Ocena: 0 2017-12-27 00:30:34 (6 lat temu) |
Z nami od: 21-09-2017 Skąd: Doncaster |
Zmienilsmy dostawce z edf na britishgaz i dostaliśmy jedynie pismo, że odeszliśmy od edf. Ale rachunki oraz taryfa za prąd od britishgaz są ale od gazu nic a nic.
|
Post #4 Ocena: 0 2017-12-27 07:46:14 (6 lat temu) |
|
Konto usunięte |
Na stronie British Gas po zalogowaniu wybierz Menu, potem Energy i nastepnie Gas, swoj existing address, rodzaj licznika, dostaniesz quote czyli oferte cenowa bo chyba zarejestrowaliscie sie wylacznie na prad bez gazu. Choc ja bym jeszcze zadzwonila ze wzgledu na te minione dwa miesiace... oni sa bardzo pomocni czasem. A sprawdzcie jeszcze czy wyrejestrowaliscie sie z dostaw gazu w EDF.
Jeżeli zależy Ci na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju atmosfery a także niezapomnianym doświadczeniu dla Ciebie a, także Twoich gości, zobacz stronę internetową l. muzyka na wese
|
Szymon96 | Post #5 Ocena: 0 2017-12-28 13:19:11 (6 lat temu) |
Z nami od: 21-09-2017 Skąd: Doncaster |
Taryfa paliwowa pisze, że jest HomeEnergy Secure Aug 2019. Ale nie moge nigdzie wpisać licznika gazu. Masz jakis pomysł? Ew jak zarejestrować się z gazem?
|
|
|
Szymon96 | Post #6 Ocena: 0 2017-12-28 13:24:47 (6 lat temu) |
Z nami od: 21-09-2017 Skąd: Doncaster |
Chciałem także wpisać aktualny stan liczników ale jest tylko prąd, gazu nie ma.
|
Szymon96 | Post #7 Ocena: 0 2017-12-28 13:30:25 (6 lat temu) |
Z nami od: 21-09-2017 Skąd: Doncaster |
wszedłem na gaz i znalazłem coś takiego. We confirm your energy supply date co to moze znaczyc?
|
Post #8 Ocena: 0 2017-12-28 14:17:46 (6 lat temu) |
|
Konto usunięte |
Potwierdzamy date dostawy energii- a jaka jest data? Widzisz billing / payments dla gazu?
Jeżeli zależy Ci na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju atmosfery a także niezapomnianym doświadczeniu dla Ciebie a, także Twoich gości, zobacz stronę internetową l. muzyka na wese
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2017-12-28 16:08:24 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Moze jeszcze nie przelaczyli gazu i dlatego go nie widzisz w nowej firmie. Potwierdza jak beda znali.
Carpe diem.
|
krakn | Post #10 Ocena: 0 2017-12-28 19:32:59 (6 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Potwierdzą datę gdy zostanie przekazanie od starego dostawcy. kolejny list / email będzie
dobra wiadomość od dnia .... mamy przyjemność dostarczać ci energię. Może być jeszcze prośba która jest w twoim inetesie, w tym dniu podać im stan licznika. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|