MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zwrot depozytu

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 13

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

vicky02

Post #1 Ocena: 0

2017-03-22 14:48:15 (7 lat temu)

vicky02

Posty: 23

Kobieta

Z nami od: 26-03-2016

Skąd: Hull

Witam i proszę o radę. Przepraszam że zakładam nowy wątek ale nie mogłam znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Wypowiedziałam umowę najmu w agencji. W ciągu 30 dni, zgodnie z umową powinnam otrzymać zwrot depozytu. Ten okres już minął więc zwróciłam się do TDS o zwrot depozytu. Agencja w ogóle mnie nie poinformowała czy mieszkanie jest w porządku czy nie. Odkąd oddałam klucze agencja milczy. Nie wezwali mnie nawet na oględziny domu. I moje pytanie brzmi. Czy agencja ma obowiązek poinformować mnie o tym w jakim stanie jaki ich zdaniem dom zostawiłam? I czy powinnam być przy tym gdy oglądali dom? Klucze zaniosłam do biura agencji tak jak mi kazali. Dziękuję za wszelkie informacje.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #2 Ocena: 0

2017-03-22 16:33:08 (7 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Ale co masz napisane w umowie? U mnie byl obowiazek stawienia sie na ogldziny domy po wyprowadzce aby podpisac protokol. I to bylo w umowie napisane.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vicky02

Post #3 Ocena: 0

2017-03-22 16:37:08 (7 lat temu)

vicky02

Posty: 23

Kobieta

Z nami od: 26-03-2016

Skąd: Hull

Ale mnie nikt nie wezwał na oględziny. Ani telefonu ani nic w sprawie daty oglądania domu. Cisza

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2017-03-22 17:28:26 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2017-03-22 19:52:01 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 28849

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

vicky02, skoro juz zlozylas wniosek do TDS o zwrot depozytu, to po prostu czekasz, az oni ustosunkuja sie do Twojej prosby. Oni sami scignac landlorda/agencje o rozliczenie.

Agencja nie musi nikogo wzywac na ogledziny, moze podac date i godzine, ale nie ma obowiazkowej obecnosci.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vicky02

Post #6 Ocena: 0

2017-03-23 18:28:16 (7 lat temu)

vicky02

Posty: 23

Kobieta

Z nami od: 26-03-2016

Skąd: Hull

Dziękuję za informację. Szkoda że agencja nie poinformowała mnie kiedy będą dom oglądać bo na pewno bym była.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zaczarowany_pan

Post #7 Ocena: 0

2017-03-23 21:38:07 (7 lat temu)

zaczarowany_pantofelek

Posty: 1942

Kobieta

Z nami od: 07-11-2011

Skąd: South

Czy jest "szansa", ze depozyt nie zostanie zwrocony, jesli nie ma zrobionego inventory check?
Zyj i pozwol zyc innym

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2017-03-23 22:25:27 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 28849

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Na jakiej podstawie? Nie ma inventory, to trudno ustalic stan nieruchomosci, wiec za bardzo nie mozna przyczepic sie do niczego.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2017-03-24 07:28:32 (7 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Cytat:

2017-03-23 18:28:16, vicky02 napisał(a):
Dziękuję za informację. Szkoda że agencja nie poinformowała mnie kiedy będą dom oglądać bo na pewno bym była.

Trzeba było się umówić w dniu Wyprowadzki. To dzień przekazania kluczy i od razu przy przekazaniu robi się wspólny odczyt liczników, logujesz się na konto do dostawcy energii,. Lub przy użyciu aplikacji na telefon podajesz stan licznika i z opcją move out, I podajesz nowy adres godzie ma przyjść rozliczenie końcowe. To samo z wodą, Tax, oraz powiadomić firmę depozytowa,. A. Nie czekać aż ktoś za nas to załatwi.

Bo po prostu dajemy jasno znać że nam nie zależy na tym więc doją ile się da.
Przecież tak samo robi się też w Polsce. *DONT_KNOW*
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

vicky02

Post #10 Ocena: 0

2017-03-29 08:07:13 (7 lat temu)

vicky02

Posty: 23

Kobieta

Z nami od: 26-03-2016

Skąd: Hull

Cytat:

2017-03-24 07:28:32, krakn napisał(a):
Cytat:

2017-03-23 18:28:16, vicky02 napisał(a):
Dziękuję za informację. Szkoda że agencja nie poinformowała mnie kiedy będą dom oglądać bo na pewno bym była.

Trzeba było się umówić w dniu Wyprowadzki. To dzień przekazania kluczy i od razu przy przekazaniu robi się wspólny odczyt liczników, logujesz się na konto do dostawcy energii,. Lub przy użyciu aplikacji na telefon podajesz stan licznika i z opcją move out, I podajesz nowy adres godzie ma przyjść rozliczenie końcowe. To samo z wodą, Tax, oraz powiadomić firmę depozytowa,. A. Nie czekać aż ktoś za nas to załatwi.

Bo po prostu dajemy jasno znać że nam nie zależy na tym więc doją ile się da.
Przecież tak samo robi się też w Polsce. *DONT_KNOW*


Wszystkie instytucje, które trzeba poinformowalam o przeprowadzce, stany liczników podałam i rachunki przyszły już na nowy adres.
Po złożeniu wniosku o zwrot depozytu agencja zaczęła remont domu, zdzieranie tapet itp. Czy mogą mnie za to obciążyć jeśli tapetę zniszczył grzyb i wilgoć oraz środki do usuwania grzyba?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,