MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

« poprzednia strona

Strona 7 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

Str 7 z 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

littleflower

Post #1 Ocena: 0

2018-06-28 09:45:06 (2 lata temu)

littleflower

Posty: 7681

Kobieta

Z nami od: 15-07-2008

Skąd: birmingham

Uzywal ktos LOVEHOLIDAYS firmy zeby zabokowac wakacje

Zamowilam u nich wczoraj - a dzis dostalam potwierdzenie z cena lotu 2 razy wieksza niz podczas bukowania. Zadzwonilam I niby jest to uregulowane ( podobno pomylka typu - typo) ale znalazlam opninie na google I to bardzo zle - teraz sie martwie ze cos bedzie nie tak , np duzo opini bylo ze hotel room byl nie taki jaki na umowie lub ludzie narzekali ze wogole po przylocie hotel nie mial rezerwacji I musieli dodatkowo placoc jeszcze raz albo szukac innego hotelu
"Take a chance because you never know how absolutely perfect something could turn out to be."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer MSN MessengerNumer gadu-gadu

VingaSandemo

Post #2 Ocena: 0

2018-06-28 10:09:46 (2 lata temu)

VingaSandemo

Posty: 486

Kobieta

Z nami od: 21-01-2014

Skąd: Kraina Lodu

Nie mam zaufania do tego rodzaju ofert jak Loveholidays, teletextholiday itp.Korzystalam z TUI(to dawny Thomsonfly),Thomas Cook oraz Travel Republic i nigdy sie nie zawiodlam.
Mozna tam znalezc atrakcyjne oferty.
Blis­kość jest w dzi­siej­szych cza­sach tak rzad­ka, że aż magiczna.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stanislawski

Post #3 Ocena: 0

2018-06-28 12:48:03 (2 lata temu)

stanislawski

Posty: 7274

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Narnia

Normalna firma. A takie rzeczy mogą się wszędzie zdarzyć. W Thomasie Cooku też. Co wiem po samym sobie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

littleflower

Post #4 Ocena: 0

2018-07-01 21:04:56 (2 lata temu)

littleflower

Posty: 7681

Kobieta

Z nami od: 15-07-2008

Skąd: birmingham

Mi na starcie LHpoliczyl podwojnie za samolot - inaczej byla cena jak bukowalam a inaczej jak dostalam potwierdzenie na email. Po godzinie na telefonie dostalam nowy emial z poprawna cena ale bede tez sprawdzac konto bankowe( wzielam na raty bo myslalm ze interset free - nigdzie nie pisano o dodatkowych oplatach - dowiedzialam sie dopiero z email z potwierdzniem) - Wiec jak na razie pierwsze wrazenie z uzywania tej firmy sa raczej negatywne. Sprwadzalam tez sam hotel osobno i nie mial wolnych dat na ten sam okres co ja lece, mysle ze przedzwonie do nicg i potwierdze czy moja rezerwacja jest wazna.

Ogolnie na razie jestem poddenerwowana i zaluje ze wybralam ta firme ale mam cichutka nadzieje ze bedzie wszystko dobrze
"Take a chance because you never know how absolutely perfect something could turn out to be."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer MSN MessengerNumer gadu-gadu

andypolo

Post #5 Ocena: 0

2018-07-01 22:23:14 (2 lata temu)

andypolo

Posty: 2573

Mężczyzna

Z nami od: 27-03-2010

Skąd: C-L-S

Cytat:

... Sprwadzalam tez sam hotel osobno i nie mial wolnych dat na ten sam okres co ja lece, mysle ze przedzwonie do nich i potwierdze...

Ja tak zawsze robię. Dzwonię do biura turystycznego i hotelu (ok tydzień przed wakacjami,zapytanie o rezerwacje i prośba o dany pokój)
Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz, co ci się trafi.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stanislawski

Post #6 Ocena: 0

2018-07-01 22:44:14 (2 lata temu)

stanislawski

Posty: 7274

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Narnia

Dobry zwyczaj. Ja też dzwonię. Choćbym znał firmę z dobrych recenzji, był prawie pewien wszystkiego - sprawdzam jeszcze raz.
A teraz jeżdżę głównie z bukujemy (bookingu po polsku), no to tym bardziej gadam ile się da z właścicielami chat czy hotelików.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

VingaSandemo

Post #7 Ocena: 0

2019-12-11 14:49:07 (rok temu)

VingaSandemo

Posty: 486

Kobieta

Z nami od: 21-01-2014

Skąd: Kraina Lodu

Witam. Czy byl ktos na wycieczce ojazdowej z tutejszych biur podrozy? Chcialabym sie wybrac w lutym lub w marcu do Izraela i Jordanii. Znalazlam fajna oferte z Rainbow.pl ale za bardzo mi nie odpowiada logistycznie, nie mam za duzo wolnego i nie chce tracic czasu na dodatkowe loty.
Blis­kość jest w dzi­siej­szych cza­sach tak rzad­ka, że aż magiczna.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ewamilia

Post #8 Ocena: 0

2019-12-13 12:53:47 (rok temu)

ewamilia

Posty: 1

Kobieta

Konto zablokowane

Z nami od: 13-12-2019

Skąd: Carlisle

Uwaga moderatora: Post poniżej usuniety jako spam. Konefka

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Monia1998

Post #9 Ocena: 0

2020-10-29 16:20:20 (miesiąc temu)

Monia1998

Posty: 1

Kobieta

Z nami od: 15-09-2020

Skąd: Arundel

Ja uwielbiam wyjeżdżać do Włoch, jest tam przepięknie, całkiem inny klimat taki jaki potrzebuje. Przecudowne widoki jak nigdzie indziej. Naprawdę warto tam jechać

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 7 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,