Cytat:
2018-11-20 18:13:26, Richmond napisał(a):
Anulowales abonament czy zakonczyles umowe z 30 dniowym wypowiedzeniem? W pierwszym przypadku i tak pewnie ustawili direct debit i pobiora, w drugim pobiora dwa direct debity, bo konto zamknie sie dopiero po drugim okresie rozliczeniowym.
Jest tez spora szansa, ze Vodafone dalo ciala i konto nie zostalo anulowane lub nie zamkna go po 30 dniach.
Nie wiem co ma wspolnego print screen z Aqua z Vodafone.
Usilowalem dac 30stodniowe wypoweidzenie, ale nazwijmy delikatnie "nie przyjeli" i radzili sie udac do sprzedawcy, bo wg V nie mam z nimi umowy, tylko CW. HAHA.
Udalem sie wiec do sklepu, gdzie w szeregu czekala cala obsluga i zapytalem, kto lubi rozwiazywac trudne problemy. Wyrwal sie jeden (z deczka opalony) i po pol godzinie skapitulowal. Jego kolezanka doprowadzila sprawe do finalu, a ja otrzymalem SMS mowiacy, ze przyjeli wypowiedzenie.
W takim razie traktuje ta AQUA jako scam, tylko z jakiej racji mieli sostep do mojego numeru. Nie poslugiwalem sie nim nigdzie.
Czyzby az tak szybko sprzedawali dane?
[ Ostatnio edytowany przez: tomaszzet 20-11-2018 18:23 ]
Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.