Str 2 z 3 |
|
---|---|
jakub1995 | Post #1 Ocena: 0 2017-02-03 00:19:19 (7 lat temu) |
Z nami od: 01-02-2017 Skąd: coaville |
znaczy ja zglaszalem byl ktos od licznika gazu ale nic to nie dało co prawda mam jakies dokumenty ze kyos byl i sprawdzal. mam jedynie teraz zdjecie z iloscia jaka byla w dniu mojej wprowadzki
|
Xzibin | Post #2 Ocena: 0 2017-02-03 10:48:25 (7 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2015 Skąd: Romsey/Southampton |
Ja mam także problem ze sparks. Mam spisane liczniki. Wg ich taryfy prądu zużyłem 96f w 100 dni a gazu 162f. O dziwo w samym styczniu zużyłem 228 jednostek czyli uwaga 9000kwh co daje UWAGA 275 funtów za sam gaz w 1 mieszkaniu 3 pokojowym. Temperatura jest ustawiona na 21 stopni co wg nich jest zbyt wysoką temperaturą. Według nich optymalną temperaturą jest temperatura 17 stopni
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2017-02-03 12:02:35 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jesli masz spisane liczniki i faktycznie tyle gazu schodzi, to widocznie masz "dziurawe" sciany i okna.
96 funtow za prad za 3 miesiace to nie jest jakos duzo. Mi wchodzi 45 za miesiac. Zuzycie gazu w tych 100 dniach tez nie jest szokujace jesli byl to sezon grzewczy. Carpe diem.
|
Xzibin | Post #4 Ocena: 0 2017-02-03 12:12:22 (7 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2015 Skąd: Romsey/Southampton |
Tak. No właśnie podejrzewam że liczniki są zepsute. Ale sparks po prostu stara się mnie olewac. Ja pisze na live chat z nimi a oni mnie rozłączają i jeśli chcę inżyniera żeby sprawdził liczniki to mam zapłacić za jego wizytę 93 funty...
Oto rachunki: i.imgur.com/Pcxj0Sg.png Mamy system tzw. smart dom czyli jesli ustawimy temperaturę 21 stopni (nasza standardowa) bojler dogrzewa do 21 stopni w domu a potem wyłącza się i jeśli temperatura spadnie poniżej 21 stopni robi to samo. Te ustawienia były odkąd się wprowadziliśmy i nic nie zostało zmienione [ Ostatnio edytowany przez: Xzibin 03-02-2017 12:13 ] |
zealot | Post #5 Ocena: 0 2017-02-03 12:41:26 (7 lat temu) |
Z nami od: 18-06-2011 Skąd: Wigan |
Cytat: 2017-02-03 12:12:22, Xzibin napisał(a): Tak. No właśnie podejrzewam że liczniki są zepsute. Ale sparks po prostu stara się mnie olewac. Ja pisze na live chat z nimi a oni mnie rozłączają i jeśli chcę inżyniera żeby sprawdził liczniki to mam zapłacić za jego wizytę 93 funty... Oto rachunki: i.imgur.com/Pcxj0Sg.png Mamy system tzw. smart dom czyli jesli ustawimy temperaturę 21 stopni (nasza standardowa) bojler dogrzewa do 21 stopni w domu a potem wyłącza się i jeśli temperatura spadnie poniżej 21 stopni robi to samo. Te ustawienia były odkąd się wprowadziliśmy i nic nie zostało zmienione [ Ostatnio edytowany przez: <i>Xzibin</i> 03-02-2017 12:13 ] Najprawdopodobniej wszystko jest w porządku. 32 funty miesięcznie za prąd i 54 funty miesięcznie za gaz w okresie jesienno-zimowym to wcale nie są żadne szokujące kwoty. Tyle a nawet więcej płaci się za domek 3 bedroom. |
|
|
Marta2509 | Post #6 Ocena: 0 2017-02-03 12:43:12 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-04-2016 Skąd: Kent |
Patrzylam na ten rachunek. Mi sie wydaje ze wszystko jest okej.
|
Xzibin | Post #7 Ocena: 0 2017-02-03 13:31:56 (7 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2015 Skąd: Romsey/Southampton |
A patrzyliście na rachunek pod nim? 31 December - 31 January? Bo od września do końca grudnia ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Rachunki były ok
[ Ostatnio edytowany przez: Xzibin 03-02-2017 13:32 ] |
Post #8 Ocena: 0 2017-02-03 13:41:54 (7 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2017-02-03 13:49:48 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Problem polega na tym, ze pierwszy rachunek zamyka sie danymi estimate, a nie faktycznymi. Oznacza to, ze w grudniu zuzycie moglo byc znacznie wyzsze niz na tym rachunku i stad potem wysokie zuzycie w styczniu, ktore tak naprawde moglo nastapic jeszcze w grudniu.
Musialbys miec spisany stan licznika na 31/12/2016, zeby wiedziec jakie bylo faktycznie zuzycie od 02/11/2016. Poza tym mozliwe jest, ze zuzywasz bardzo duzo energii, zeby osiagnac to 21C. Ja np mam ogrzewanie wlaczone tylko do 20C i to w okoreslonych godzinach, w pozostalych tylko 18C. Carpe diem.
|
Xzibin | Post #10 Ocena: 0 2017-02-03 14:02:27 (7 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2015 Skąd: Romsey/Southampton |
Wysłałem im wszystkie zdjęcia stanów licznika jakie miałem. Poprosiłem też o fachowca i mam czekać na maila
|