MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 2 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

jakub1995

Post #1 Ocena: 0

2017-02-03 00:19:19 (7 lat temu)

jakub1995

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 01-02-2017

Skąd: coaville

znaczy ja zglaszalem byl ktos od licznika gazu ale nic to nie dało co prawda mam jakies dokumenty ze kyos byl i sprawdzal. mam jedynie teraz zdjecie z iloscia jaka byla w dniu mojej wprowadzki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Xzibin

Post #2 Ocena: 0

2017-02-03 10:48:25 (7 lat temu)

Xzibin

Posty: 23

Mężczyzna

Z nami od: 04-06-2015

Skąd: Romsey/Southampton

Ja mam także problem ze sparks. Mam spisane liczniki. Wg ich taryfy prądu zużyłem 96f w 100 dni a gazu 162f. O dziwo w samym styczniu zużyłem 228 jednostek czyli uwaga 9000kwh co daje UWAGA 275 funtów za sam gaz w 1 mieszkaniu 3 pokojowym. Temperatura jest ustawiona na 21 stopni co wg nich jest zbyt wysoką temperaturą. Według nich optymalną temperaturą jest temperatura 17 stopni

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2017-02-03 12:02:35 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 28892

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Jesli masz spisane liczniki i faktycznie tyle gazu schodzi, to widocznie masz "dziurawe" sciany i okna.

96 funtow za prad za 3 miesiace to nie jest jakos duzo. Mi wchodzi 45 za miesiac. Zuzycie gazu w tych 100 dniach tez nie jest szokujace jesli byl to sezon grzewczy.

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Xzibin

Post #4 Ocena: 0

2017-02-03 12:12:22 (7 lat temu)

Xzibin

Posty: 23

Mężczyzna

Z nami od: 04-06-2015

Skąd: Romsey/Southampton

Tak. No właśnie podejrzewam że liczniki są zepsute. Ale sparks po prostu stara się mnie olewac. Ja pisze na live chat z nimi a oni mnie rozłączają i jeśli chcę inżyniera żeby sprawdził liczniki to mam zapłacić za jego wizytę 93 funty...

Oto rachunki:
i.imgur.com/Pcxj0Sg.png

Mamy system tzw. smart dom czyli jesli ustawimy temperaturę 21 stopni (nasza standardowa) bojler dogrzewa do 21 stopni w domu a potem wyłącza się i jeśli temperatura spadnie poniżej 21 stopni robi to samo. Te ustawienia były odkąd się wprowadziliśmy i nic nie zostało zmienione

[ Ostatnio edytowany przez: Xzibin 03-02-2017 12:13 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zealot

Post #5 Ocena: 0

2017-02-03 12:41:26 (7 lat temu)

zealot

Posty: 1475

Mężczyzna

Z nami od: 18-06-2011

Skąd: Wigan

Cytat:

2017-02-03 12:12:22, Xzibin napisał(a):
Tak. No właśnie podejrzewam że liczniki są zepsute. Ale sparks po prostu stara się mnie olewac. Ja pisze na live chat z nimi a oni mnie rozłączają i jeśli chcę inżyniera żeby sprawdził liczniki to mam zapłacić za jego wizytę 93 funty...

Oto rachunki:
i.imgur.com/Pcxj0Sg.png

Mamy system tzw. smart dom czyli jesli ustawimy temperaturę 21 stopni (nasza standardowa) bojler dogrzewa do 21 stopni w domu a potem wyłącza się i jeśli temperatura spadnie poniżej 21 stopni robi to samo. Te ustawienia były odkąd się wprowadziliśmy i nic nie zostało zmienione

[ Ostatnio edytowany przez: <i>Xzibin</i> 03-02-2017 12:13 ]




Najprawdopodobniej wszystko jest w porządku. 32 funty miesięcznie za prąd i 54 funty miesięcznie za gaz w okresie jesienno-zimowym to wcale nie są żadne szokujące kwoty. Tyle a nawet więcej płaci się za domek 3 bedroom.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

Marta2509

Post #6 Ocena: 0

2017-02-03 12:43:12 (7 lat temu)

Marta2509

Posty: 1769

Kobieta

Z nami od: 06-04-2016

Skąd: Kent

Patrzylam na ten rachunek. Mi sie wydaje ze wszystko jest okej.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Xzibin

Post #7 Ocena: 0

2017-02-03 13:31:56 (7 lat temu)

Xzibin

Posty: 23

Mężczyzna

Z nami od: 04-06-2015

Skąd: Romsey/Southampton

A patrzyliście na rachunek pod nim? 31 December - 31 January? Bo od września do końca grudnia ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Rachunki były ok

[ Ostatnio edytowany przez: Xzibin 03-02-2017 13:32 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2017-02-03 13:41:54 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2017-02-03 13:49:48 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 28892

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Problem polega na tym, ze pierwszy rachunek zamyka sie danymi estimate, a nie faktycznymi. Oznacza to, ze w grudniu zuzycie moglo byc znacznie wyzsze niz na tym rachunku i stad potem wysokie zuzycie w styczniu, ktore tak naprawde moglo nastapic jeszcze w grudniu.

Musialbys miec spisany stan licznika na 31/12/2016, zeby wiedziec jakie bylo faktycznie zuzycie od 02/11/2016.

Poza tym mozliwe jest, ze zuzywasz bardzo duzo energii, zeby osiagnac to 21C. Ja np mam ogrzewanie wlaczone tylko do 20C i to w okoreslonych godzinach, w pozostalych tylko 18C.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Xzibin

Post #10 Ocena: 0

2017-02-03 14:02:27 (7 lat temu)

Xzibin

Posty: 23

Mężczyzna

Z nami od: 04-06-2015

Skąd: Romsey/Southampton

Wysłałem im wszystkie zdjęcia stanów licznika jakie miałem. Poprosiłem też o fachowca i mam czekać na maila

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,