MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 26

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

mama-f

Post #1 Ocena: 0

2013-04-24 11:38:32 (11 lat temu)

mama-f

Posty: 54

Kobieta

Z nami od: 06-03-2013

Skąd: andover

mam problem. mam mieszkanie na prad. ustawilam sobie direct debit na 100 funtow miesiecznie. przeszlismy zime. wlasnie sprawdzilam konto na internecie i pisze mi ze mam do zaplaty 150 funi. czyli co? rozliczyli nas i za duzo korzystalismy ? to strasznie duzo za 3 miesiace skoro wychodzi 450 f. zwlaszcza ze wode grzejemy na umycie naczyn tylko przez 15-min dziennie, mieszkanie ogrzewamy na taryfe nocna... ktos mial sparka i moze mi wytlumaczyc to?
It's good to be nice but it's better to be naughty!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

agarudii

Post #2 Ocena: 0

2013-04-24 11:50:08 (11 lat temu)

agarudii

Posty: 4781

Kobieta

Z nami od: 30-08-2011

Skąd: trolford ;-)

zobacz liczniki i stawke za KWh, czy jak to zwa i sobie sprawdz.
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zealot

Post #3 Ocena: 0

2013-04-24 12:06:52 (11 lat temu)

zealot

Posty: 1475

Mężczyzna

Z nami od: 18-06-2011

Skąd: Wigan

Rozumiem że Spark Energy zwiększyło ci direct debit ze 100 do 150 funtów?

Co dokładnie pisze na rachunku? może jesteś w stanie zamieścić skan rachunku. Może na rachunku jest napisane "your account is £150 in credit"?, co by było super wiadomością mówiącą, że masz nadpłatę.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

mama-f

Post #4 Ocena: 0

2013-04-24 12:18:25 (11 lat temu)

mama-f

Posty: 54

Kobieta

Z nami od: 06-03-2013

Skąd: andover

nie zwiekszyli mi na 150 tylko na internecie na ich stronie jest make a payment 150 :-/ mimo tego ze place co miesiac 100.
It's good to be nice but it's better to be naughty!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

agarudii

Post #5 Ocena: 0

2013-04-24 13:23:19 (11 lat temu)

agarudii

Posty: 4781

Kobieta

Z nami od: 30-08-2011

Skąd: trolford ;-)

no ale masz rachunek? podajesz stan licznikow? porownaj sobie stan licznika i oblicz ile powinnas zaplacic za "zime". A zwiekszanie DD to stala zagrywaka, ja mam scotish power i zaczynalam od 30 a oni wywindowali DD do 130 :-o wiec skasowalam DD, bo nie mam tyle zuzycia nawet zima, wiec nie beda sobie moimi pieniedzmi obracali.
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mama-f

Post #6 Ocena: 0

2013-04-24 13:34:13 (11 lat temu)

mama-f

Posty: 54

Kobieta

Z nami od: 06-03-2013

Skąd: andover

tak masz racje. musze to sprawdzic. trohe duzo mi sie wydaje na dwa pokoje i salon 450f. zwlaszcza ze nie zawsze bylo ogrzewanie wlaczone i wszedzie no i ta woda tylko na 15 min dziennie. slyszalam ze na prad jest drozej ale to chyba przesada...
It's good to be nice but it's better to be naughty!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

jakub1995

Post #7 Ocena: 0

2017-02-01 13:12:38 (7 lat temu)

jakub1995

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 01-02-2017

Skąd: coaville

mam pytanie. bo wynajmuje miszkanie od lipca 2016 i płaciłem wczesniej rachunki ze zlym stanem licznika i teraz przyszedl mi kolosalny rachunek za gaz. Jest moze jakoas mozliwosc sprawdzenia czy cos bo mam zdjecie z pierwszego dnia wynajmu. i nie mam zamiaru płacić za kogos zaleglosci. Z góry dziękuję za pomoc

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2017-02-01 13:21:52 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2017-02-01 14:34:04 (7 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

A w umowie wynajmu nie ma wpisanego stanu licznika? czasami sie zdarza że jest.

Jeżeli nie przepisałaś to lipa, identycznie jest w Polsce, Francji i niemczech i chyba wszytkich krajach.
Wyprowadzka, pierwsze co robisz powiadamiasz wszytkich dostawców energii i council, że zmieniasz adres, podajesz stan licznika i nowy adres.
Bo na nowy adres przychodzi ci ostateczne rozliczenie. Nie będzie przepychanek z landrodem żeby ci dał rachunek, zapłącone nie zapłacone...
W nowym miejscu robisz to samo.
Sprawdzasz gdzie ci na ten adres dadzą aktualnie najlepszą ofertę, zgłaszasz stan liczników, i council że się wprowadzasz.

Często dostęp do licznika wody jest wręcz niemożliwy bo jest w studzience pod chodnikiem.
Ale jak zgłosisz to w ciągu 1-2 dni licznik zostanie odczytany.
Inaczej dochodzenie swego jest trudne nawet w sądzie. Bo nie są wstanie określić jakie było zużycie po wprowadzce.
No chyba że ktoś ma licznik smart, ale tych jest garstka, bo zamontowali pilotażowo.

Podsumowując... można ich molestować, ale będzie to bolesna nauczka.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

no_wayy

Post #10 Ocena: 0

2017-02-01 20:28:57 (7 lat temu)

no_wayy

Posty: 2064

Mężczyzna

Z nami od: 28-01-2007

Skąd: Sheffield

Instalacja liczników smart ruszyła pełną parą. Sporo ich do wymiany więc może długo się czeka :-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,