2008-09-08 16:09:00, grzesiek402 napisał(a):
A ja mam podobny problem tylko ja nie otrzymałem przedmiotu. Do sprzedawcy pisałem i się nie odzywa. Skorzystałem z dispute console. Trzeba było napisać wiadomość do sprzedawcy - więc napisałem mu,że nie otrzymałem przedmiotu ( w tym sporze) no i dostałem potwierdzenie na maila z ebaya
"Your Item Not Received dispute for the payment you sent to Peach PC Ltd on
15 Aug 2008 (Transaction 7G8347545470T6042908) is now open.
By opening a dispute you are communicating with the seller, not PayPal,
about this problem transaction. We will email you when your seller posts a
response in the Resolution Centre."
No i kurka teraz cisza już z tydzień chyba. I nie wiem co dalej

[ Ostatnio edytowany przez: <i>grzesiek402</i> 08-09-2008 16:09 ]
a jakies maile masz z potwierdzeniem, ze firma wyslala lub nie?
mialem podobny przypadek - kupilem karte pamieci (£15) i koles sciemnial przez tydzien, po tygodniu (ze 3 maile puszczone i otrzymane, ze wysyla 'jutro') zglosilem sprawe do ebay i kazali jeszcze poczekac :-O
po miesiacu przyslali maila, ze rozpatrzyli pozytywnie sprawe (zwrot kasy) i wyplacili... £5 a'konto na PP
reszta przyszla jakies 2mc pozniej, co do penna
pisz na ebay zgolszenie scamu itp. + zwrot kasy - maja w regulaminie, ze do ilus tam £ zwracaja bezbolesnie (sa ubezpieczeni), choc dlugo to im zajmuje