Postów: 20 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2008-09-07 22:47:54 (17 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Rrrr | Post #2 Ocena: 0 2008-09-07 23:36:31 (17 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2005 Skąd: UK |
a na jakiej podstawie paypal ma to wziac w swoje rece? to Ty zrezygnowales z zakupu. sprzedajacy tu nie zawinil. pozostaje Ci tylko skontaktowanie sie ze sprzedawca i nadzieja ze to jakas zyczliwa dusza co odda kase...
|
Post #3 Ocena: 0 2008-09-08 03:26:44 (17 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
roztocz | Post #4 Ocena: 0 2008-09-08 07:59:53 (17 lat temu) |
Z nami od: 23-05-2007 Skąd: Greenford |
moze wyslij przez pay pal invoice'a na jej adres email?
(robisz to klikajac na request money u gory ekranu) jesli to nie pomoze zdecydowanie skontaktuj sie z Customer Service ale ebay'a nie paypal'a, w koncy zaplaciles a nie masz towaru [ Ostatnio edytowany przez: roztocz 08-09-2008 08:21 ] Praca - to bardzo prymitywny sposob spedzania czasu.
|
reivilo | Post #5 Ocena: 0 2008-09-08 09:06:29 (17 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
Zawsze masz prawo do rezygnacji z zakupu - sprzedawca noe moze wystawic negatywa - niestety - to moj komentarz jako sprzedawca - na ebayu jest pozycja dyspute console- otwierasz ja w efekcie ( to wszystko dziala autonatycznnie) kobieta dostaje zwrot kasy za wystawienie, urychamiasz opcje ze nie otrzymales przedmiotu i jest zakladka ze sie dogadujecie i rezygnujecie dobrowolnie z transakcji - na paypalu- jesli request nie pomoze - to samo - Resolution Centre - otwierasz dochodzenie - sprawa trwa ale z reguly jest zalatwiona pozytywnia jesli druga strona potwierdzi wycofanie z transakcji lub nie przedstawi dowodu odbioru towaru Pay pal w takiej sytuacji blokuje pieniadze do czasu wyjanienia sprawy Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
|
|
roztocz | Post #6 Ocena: 0 2008-09-08 11:07:08 (17 lat temu) |
Z nami od: 23-05-2007 Skąd: Greenford |
powyzej sugerowane opcje powinny poskutkowac, jesli nie, mozesz:
pisac - ebay uk ltd. complains department Po Box 659 Richmond upon Thames Surrey TW9 1TX dzwonic: 02086053000 i faxowa ![]() 02086053001 Praca - to bardzo prymitywny sposob spedzania czasu.
|
vitek | Post #7 Ocena: 0 2008-09-08 11:47:08 (17 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Moim zdaniem transakcja została prawidłowo przeprowadzona i ani ebay ani paypal nie mogą zmusić sprzedawcy żeby od niej odstąpił i nawet nie będą próbować. Możesz liczyć tylko na jego dobrą wolę
The Mythbuster
|
reivilo | Post #8 Ocena: 0 2008-09-08 15:05:54 (17 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
vitek a przeczytales pierwszy post? Rzadko sie czepiam sie tym razem przyczepie. Czytaj dokladnie!
Ile przedmitow sprzedales na ebay'u zeby autorytatywnie mowic ja tam uwazam..... Prawo konsumenckie UK i regulamin ebaya pozwalaja odstapic od transakcji bez podania przyczyny jak oraz na podstawie roznych przyczyn....ale coz ja mam kolo 1500 feedbackow i ciagle sie czegos ucze o ebuy'u Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
vitek | Post #9 Ocena: 0 2008-09-08 15:28:43 (17 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Ależ ja nie twierdzę 'autorytatywnie', wręcz przeciwnie celowo podkreśliłem że to moje zdanie
A to że oczywiście uważam że jest ono słuszne - inaczej nie byłoby moim zdaniem, więc zabij mnie nic nie poradzę Btw. prawo konsumenckie nie ma zastosowania do transakcji między osobami prywatnymi, a z 1szego posta którego a jakże przeczytałem nie wynika aby sprzedawca był firmą (businnes seller) [ Ostatnio edytowany przez: vitek 08-09-2008 18:46 ] The Mythbuster
|
grzesiek402 | Post #10 Ocena: 0 2008-09-08 16:09:00 (17 lat temu) |
Z nami od: 03-05-2008 Skąd: Northamptonshire |
A ja mam podobny problem tylko ja nie otrzymałem przedmiotu. Do sprzedawcy pisałem i się nie odzywa. Skorzystałem z dispute console. Trzeba było napisać wiadomość do sprzedawcy - więc napisałem mu,że nie otrzymałem przedmiotu ( w tym sporze) no i dostałem potwierdzenie na maila z ebaya
"Your Item Not Received dispute for the payment you sent to Peach PC Ltd on 15 Aug 2008 (Transaction 7G8347545470T6042908) is now open. By opening a dispute you are communicating with the seller, not PayPal, about this problem transaction. We will email you when your seller posts a response in the Resolution Centre." No i kurka teraz cisza już z tydzień chyba. I nie wiem co dalej ![]() [ Ostatnio edytowany przez: grzesiek402 08-09-2008 16:09 ] |