MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Antysemityzm w Europie.

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 20

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2013-12-03 22:47:54 (6 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Czytam i oczom nie wierze. Link.
Czy fakt, ze solidaryzuje sie z Palestynczykami czyni ze mnie antysemitke?
I nie ma znaczenia, ze osobiscie nie mam nic do zadnego Zyda? Bo nie mam! Tak jak moge krytykowac Rosje, jako kraj, panstwo, jego polityke nie zmienia faktu, ze umiem kumplowac sie z fajnymi Rosjanami to w przypadku Izraela to juz tak nie dziala?
To juz muzulmanie maja mniej samouwielbienia i wiecej odpornosci na krytyke.
Tak sobie pomyslalam, ze zaloze ten temat bo najglosniej jest zawsze o muzulmanach, a okazuje sie, ze Zydzi bici sa czesciej i w przeciwienstwie do muzulmanow chca uciekac z Europy :-o Tak ich przesladuja! (emy)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Geronimo

Post #2 Ocena: 0

2013-12-03 23:14:10 (6 lat temu)

Geronimo

Posty: 2351

Mężczyzna

Z nami od: 16-10-2007

Skąd: Londyn, Essex

...no bo jak mozna krytykowac Narod Wybrany?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer Skype

Post #3 Ocena: 0

2013-12-03 23:52:00 (6 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

No właśnie, jak to śmie? Idiotyzm i tyle. Moj wajzor jest Żydem, ale takim normalnym i jak mu czasem zwracam (słusznie) uwagę to odpowiada mi: robisz to tylko dlatego bo jestem Żydem :-)
Z drugiej strony, skąd w nas taka zawiść na Żydów, przecież oni nie ponoszą sie jak muzułmanie. Żyją w swoich gestach? Ok. Ale nie rozszerzaja ich zasięgu na dzielnice ościenne...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Geronimo

Post #4 Ocena: 0

2013-12-04 00:38:43 (6 lat temu)

Geronimo

Posty: 2351

Mężczyzna

Z nami od: 16-10-2007

Skąd: Londyn, Essex

Cytat:

2013-12-03 23:52:00, ewa28300 napisał(a):
Ok. Ale nie rozszerzaja ich zasięgu na dzielnice ościenne...


W Palestynie rozszerzaja... :-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer Skype

Post #5 Ocena: 0

2013-12-04 02:10:21 (6 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Cytat:

2013-12-04 00:38:43, Geronimo napisał(a):
Cytat:

2013-12-03 23:52:00, ewa28300 napisał(a):
Ok. Ale nie rozszerzaja ich zasięgu na dzielnice ościenne...


W Palestynie rozszerzaja... :-)

Antysemite :-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2013-12-04 09:01:09 (6 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Kiedyś w GW ukazał sie artykuł o polskim antysemityżmie. Okazało się , ze praktycznie każdy Polak jest antysemitą.

Wystarczyło odpowiedzieć na jedno pytanie twierdząco i juz się było antysemitą.
Przykładowe pytania to :
Czy uważasz, że Żydzi trzymają sie razem ?
Czy uważasz, że Żydzi mają smykałke do interesów ?
:-]

I pózniej takie rzeczy idą w świat.



Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #7 Ocena: 0

2013-12-04 09:16:40 (6 lat temu)

Wielim

Posty: 5376

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Żydzi robią z siebie poszkodowanych a powoli i po cichu opanowuja świat. .. większość bankow jest w posiadaniu zydow , w USA zajmują oni takze kluczowe stanowiska, a tymczasem w UK jedna para rodzi ponad 10-ro dzieci bo niby czekają na Mesjasza. .. to przez Żydów wybuchnie 3 wojna światowa , nie mam co do tego wątpliwości ... tak jestem antysemita

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2013-12-04 11:30:56 (6 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Cytat:

2013-12-04 09:16:40, Wielim napisał(a):
Żydzi robią z siebie poszkodowanych a powoli i po cichu opanowuja świat. .. większość bankow jest w posiadaniu zydow , w USA zajmują oni takze kluczowe stanowiska, a tymczasem w UK jedna para rodzi ponad 10-ro dzieci bo niby czekają na Mesjasza. .. to przez Żydów wybuchnie 3 wojna światowa , nie mam co do tego wątpliwości ... tak jestem antysemita

Kolega Wielim jak zwykle w swoim stylu. :-]
Cytat:

2013-12-03 23:52:00, ewa28300 napisał(a):
Moj wajzor jest Żydem, ale takim normalnym i jak mu czasem zwracam (słusznie) uwagę to odpowiada mi: robisz to tylko dlatego bo jestem Żydem :-)

Ja tam do nikogo nic nie mam, ale czasem wkurza mnie jak ktos wykorzystuje sutacje ze pochodzi z danej grupy.
Przyklad - kiedys w pubie (a raczej poza - na papierosie) podchodzi do nas jakis koles i mowi ze jest zydem. No to odpowiadamy mu ze ...j nas to obchodzi, niech ..py nie zawraca i idzie sie bawic. Ten jednak z uporem maniaka dalej nawija bajere o swoich ziomkach podcas drugiej wojnie swiatowej itp bzdety.
Chcialem juz mu pejsy powyrywac, ale mnie znajomi powstrzymali.

Czy powyszy przyklad moze byc podstawa do stwierdzenia ze jestem antysemita, czy ukazuje raczej ze w kazdej grupie sa jednostki uposledzone psychicznie?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Serail

Post #9 Ocena: 0

2013-12-04 11:41:04 (6 lat temu)

Serail

Posty: 106

Mężczyzna

Z nami od: 26-12-2012

Skąd: Barnsley

Powyższy przykład pokazuje raczej, że miałeś już dosyć i nie trzeba było Ci już więcej polewać, bo szukałeś powodu do zaczepki. :D

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #10 Ocena: 0

2013-12-04 11:48:39 (6 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Cytat:

2013-12-03 23:52:00, ewa28300 napisał(a):
Moj wajzor jest Żydem, (...)


Kto to jest wajzor ?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,