MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Ubezpieczenie sprzetu foto

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Richmond

Post #1 Ocena: 0

2015-11-10 10:56:24 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zobaczymy co powiedza, nie licze na naprawe, ale oficjalnie mowia, ze musza sprawdzic i ocenic stan. Jeden obiektyw na pewno do kosza, drugi byc moze bedzie ok tylko trzeba wyczyscic ten pyl szklany zanim cos sie porysuje. Chociaz tez wolalabym wymiane na nowy, bo niedawno go kupilam i ma 2 lata gwarancji.

Aparat przetestuje jak znajde chwile. Nie ma zadnych zniszczen zewn, poza rysami, ktorych nabawil sie wczesniej.

Kurier przyjechal dzisiaj ze specjalnymi pudelkami i zabral obiektywy.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #2 Ocena: 0

2015-11-10 15:25:08 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

pyl nie jest problemem, sprężone powietrze, pędzel, a potem płyn do soczewek i po sprawie.
Gorzej gdy upadając powstało nawet niewielkie naruszenie prowadnicy obiektywu lub soczewek.

No nic, trzymam zęby była opcja wymiany na nowy!
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2015-11-13 11:24:19 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Podobno oba obiektywy nadaja sie do naprawy. Zobaczymy co z tego wyjdzie ... Daja tez jakas gwarancje na naprawe, wiec jak nie pojdzie im to za dobrze, to zawsze moge reklamowac.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2015-11-25 14:59:36 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Dowiedzialam sie dzisiaj, ze obiektyw ktory nie wygladal na uszkodzony, zostal spisany na straty i dostane gotowke, a drugi zostal naprawiony. Spodziewalam sie czegos odwrotnego. Byc moze byl uszkodzony w srodku, mimo braku fizycznych uszkodzen na zewnatrz.

Najpierw zaproponowali mi odszkodowanie na podstawie ceny z Amazonu, ale zakwestionowalam to, bo cena byla za produkt sprzedawany przez firme trzecia (bez faktury), a tylko dostarczany przez Amazon. Sprawdzili ceny jeszcze raz i zaproponowali mi rownowartosc ceny za obiektyw na stronie Jessops. Kwota mi odpowiada, bo kupie za tyle samo w John Lewis i bede miala 2 letnia gwarancje, jak na obiektyw, ktory zostal uszkodzony.

Podsumowujac: dobra obsluga, zadnych problemow. Jutro dostane z powrotem naprawiony obiektyw, a gotowka przyjdzie w ciagu 10 dni, zapewne w formie czeku.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,