MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii

17/06/2010 13:15:50

Znaleziono zw這ki m這dej Polki

Znaleziono zw這ki m這dej PolkiPolicja znalaz豉 prawdopodobnie cia這 zaginionej 23-letniej Polki El瘺iety Ki鎍zyk. Aresztowa豉 równie 25-letniego m篹czyzn podejrzanego o morderstwo.

O zagini璚iu El瘺iety Ki鎍zyk pisali鄉y w zesz造m tygodniu. Policja nie potwierdzi豉 w stu procentach, 瞠 zw這ki znalezione w pobli簑 Windmill Hill Lane w Leamington nale膨 do Polki, której od niedzieli poszukuje ca豉 okolica. – Na tym etapie nie mo瞠my ani potwierdzi to窺amo軼i cia豉, ani powiedzie o okoliczno軼iach 鄉ierci – mówi rzecznik miejscowej policji. Jednak pod zarzutem morderstwa aresztowano ju 25-letniego m篹czyzn - podaje serwis coventrytelegraph.net.



El瘺ieta Ki鎍zyk wysz豉 z domu w niedziel 6 czerwca ok. godziny 13 na spotkanie z m篹czyzn i nie wróci豉.

Policja prosi osoby, które maj jakiekolwiek informacje mog帷e pomóc w 郵edztwie o kontakt z komisariatem w Warwickshire i tel. pod nr 01926 415000.

kk, MojaWyspa.co.uk

Wi璚ej w tym temacie (pe軟a lista artyku堯w)

 
Linki sponsorowane
Zaloguj si lub zarejestruj aby doda komentarz.

Komentarze (wszystkich 13, poka wszystkie)

niunia83

32 komentarze

22 czerwiec '10

niunia83 napisa豉:

spotkanie z facetem odrazu musi znaczyc ,ze cos musialo miedzy nimi byc,albo mialo byc?
Kazdy ma prawo spotakc sie z kim chce ,czy to prywatnie ,a moze nie!
Nie ma kogos ,ktos odebral nie winnej zycie a takie krytyki.
Nie wiem co polakow opetalo,ze takich czynow sie dopuszczaja gdzie nie spojrze tam Polak zabil,albo Polaka!

profil | IP logowane

galadriel

724 komentarze

22 czerwiec '10

galadriel napisa豉:

justin z reguly jakis podtekst zwykle takim spotkaniom towarzyszy jak i margines prawdopodobienstwa ze jednak nie beda raczej czytac wierszy i patrzec w gwiazdy, chocby nazywalo sie, ze to tylko wspolne picie piwa mialo byc;)

nie w tym jednak rzecz, bo jak slusznie zauwazylas ktoz z nas ma prawo do oceniania ?

jedno jest pewne: niezaleznie od tego jakiego rodzaju to byla znajomosc *** nie mial prawa odbierac jej zycia

a zreszta te wszystkie dywagacje sa nie na miejscu...

zal kobiety

profil | IP logowane

justin1976

373 komentarze

22 czerwiec '10

justin1976 napisa豉:

Czytam Wasze komentarza i zastanawiam si nad jednym. Czy jak kobieta spotyka si w bia造 dzie z facetem, to od razu musi "szuka wra瞠"?? Nie mo瞠 i嗆 z kumplem na kaw lub piwko??
Szkoda i jej, i ca貫j rodziny. Nie wiemy czemu mia豉 spotka si z tym facetem, wi璚 nie oceniajmy jej.

profil | IP logowane

SiwyZmc

528 komentarzy

21 czerwiec '10

SiwyZmc napisa:

przykre co sie stalo ale po uja szuka wrazen jak maz i corka w domu? za chwile wrazen zaplacila cene najwieksza. nie potrafie okreslic jak bardzo mi zal jej osieroconej rodziny.

profil | IP logowane

beata76

10 komentarzy

19 czerwiec '10

beata76 napisa豉:

MARCIN C

a jak sie potwierdzi ze tak,albo twoja siostra to ok???albo kolezanka albo sasiadka albo pani ze sklepu.to wtedy jest juz ok??????zanim cos napiszesz to uzyj mozgu!!!


Nie bardzo kumam o co ci biega czlowieku. W kazdym przypadku kiedy ktos zaginie i do konca nie jest pewne czy to ta osoba, to zawsze jest nadzieja.
W zadnym przypadku nie jest ok!!!!!!!!!!
Czy mlody, czy stary czy sasiadka czy ktos kogo zupelnie nie znam to nigdy nie jest ok!!!
Mozgu uzyj ty, zebys mogl czytac ze zrozumieniem nastepnym razem

profil | IP logowane

marcin_c

3 komentarze

18 czerwiec '10

marcin_c napisa:

beata76 napisa豉:

Miejmy nadzieje ze jednak sie nie potwierdzi ze to ona.
Jakie zycie jest kruche :(((


a jak sie potwierdzi ze tak,albo twoja siostra to ok???albo kolezanka albo sasiadka albo pani ze sklepu.to wtedy jest juz ok??????zanim cos napiszesz to uzyj mozgu!!!

profil | IP logowane

Dzong_2

80 komentarzy

18 czerwiec '10

Dzong_2 napisa:

pozostawie bez komentarza...

profil | IP logowane

kingazkl1

11 komentarzy

18 czerwiec '10

kingazkl1 napisa豉:

Tak bardzo mi przykro :(( mia豉m nadziej 瞠 wr鏂i do domu

profil | IP logowane

krakn

1077 komentarzy

18 czerwiec '10

krakn napisa:

cholera szkoda mlodej laski, zachcialo sie skok w bok i tragiczny koniec niech to pieron.
:(, skoro nie zaprzeczaja to raczej z przyczyn formalnych nie potwierdzaja co oznacza ze czekaja na badanie dna i identyfikacje.

profil | IP logowane

beata76

10 komentarzy

17 czerwiec '10

beata76 napisa豉:

Miejmy nadzieje ze jednak sie nie potwierdzi ze to ona.
Jakie zycie jest kruche :(((

profil | IP logowane

Zobacz wszystkie komentarze do tego artyku逝 »

Reklama

dodaj reklam »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczk UK-Polska

Paczki do Polski - Najni窺za cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Tanie promy Anglia- Francja

Najta雟za linia promowa UK-Francja! Kliknij 瞠by sprawd ceny...

Og這szenia

Reklama


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska