MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii

06/03/2009 12:00:50

Ukochana Marcinkiewicza pod obstrzałem

Pod listem, który Isabel zamieściła na blogu Kazimierza Marcinkiewicza, pojawiło się prawie 800 komentarzy. Większość internautów ma już dość blondwłosej ukochanej byłego premiera. "Dziewczyno, zapadnij się pod ziemię" - doradzają Izabeli, która zastanawia się, kiedy skończy się burza wokół jej związku z Marcinkiewiczem.

"Kolejna kompromitacja pustej dziewczyny. Już nie mam najmniejszych wątpliwości - jesteś infantylną, głupiutką dziewczynką z ptasim móżdzkiem. Przykro mi, ale to prawda" - pisze ~Szczery do bólu. Wtóruje mu ONA: "Jakby głupota miała skrzydła, to Isabell by fruwała wysokooooooooooooooo, serio dziewczyno, zapadnij się pod ziemię".

 

 

"Pani Izo, wzrok, jedno zdanie, jedno spojrzenie, dwa wiersze i jeden filmik to aż nadto, żeby móc ocenić człowieka. Ok, to boli, ale tak jest. Są rzeczy, które rozśmieszają u dzieci, a ośmieszają osoby dorosłe. Pani poezja byłaby urocza, gdyby miała Pani 12 lat. A swoją drogą to bardzo fajną ma Pani tą, no tą, no... fajna koszulkę" - pisze ~Profesor Finansów.

Nie brak też głosów obrońców moralności: "Jako kochanka jesteś lafiryndą, która rozbiła rodzinę, uwiodła podstarzałego pseudokatolika, zabrała dzieciom ojca - czego więc oczekujesz od społeczeństwa??? Na pewno nie aprobaty, tylko potępienia i pogardy. (...) Mam pytanie. Jakbyś pocieszyła swoją matkę, gdybym zainteresowała się Twoim ojcem???? Żal mi Kazia, że dał się podejść takiej głupiej, źle wychowanej, pochodzącej z biednej rodziny dziewczynie. Fuj! fuj!!!" - pisze ~matka.

Niektórzy internauci próbują do kochanki byłego premiera przemówić poezją, którą tak sobie upodobała: "Iza iza zabierz swe wierszyki, iza iza wypad z polityki, iza iza przecież nikt nie lubi was, och iza juz skończył się wasz czas! hej!" - radzi ~wesoły błazen.

kred, dziennik.pl

POLECAMY

Nowość! Brytyjski kodeks drogowy po polsku!:
http://www.mojawyspa.co.uk/prawojazdy

  

 

 
Linki sponsorowane
Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

Komentarze (wszystkich 4)

Korba102

778 komentarzy

7 marzec '09

Korba102 napisał:

Były premier jaki sama ta kokota zasługują na pewno na szczególną uwagę, by poruszać to w mediach, może zaczniecie jeszcze wstawiać informację co jadła ta para na śniadanie i jaką bieliznę preferuje. Czyżby już nic ważnego w świecie się nie działo? Jak przekupy na targu.
Mnie osobiście nie interesuje ten fakt co robi Były Premier i jakie ma plany na przyszłoś oraz oczywiście każda inna osoba bardziej czy też mniej publiczna naszego kraju.

Konto zablokowane | profil | IP logowane

krakn

1077 komentarzy

6 marzec '09

krakn napisał:

nie rozumiem co sie oni tak przypięli do dziewczyny, zazdrość ?

profil | IP logowane

czarodziejka

47 komentarzy

6 marzec '09

czarodziejka napisała:

no to mamy narodową dyskusję , jak zwykle o bzdurach

profil | IP logowane

Reklama

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Ogłoszenia

Reklama


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska